Toulouse hygger sig

Lige en lille opdatering af Toulouse, som rigtig hygger sig

Vask af Ares

Sidder på fjernsynet

Sover på mit ben

Hygger med Kelly

Hygger med Ares

Leger konge for en stund

Nu kan jeg ikke huske, om de er hanner eller hunner, men det lader under alle omstændigheder til, at moderinstinktet er kommet op i Ares - den lille er da vist blevet adopteret :slight_smile:

Åhhh… nogle dejlige billeder :hjerte: :hjerte:

Ares er en han :slight_smile: Han elsker simpelthen bare alle :slight_smile: Og dem der trænger får en vask, er det en putter får de det :slight_smile: Han er den mest omsorgsfulde kat i huset

Ares er da et alt for krigerisk navn så sød og god, som han er… :slight_smile:

Men hvor er det er godt at se, at den lille hitte-misling har fundet et godt hjem med en flok, der tager sig godt af ham og kan lære ham alt det, hans mor ikke fik lov til. Han er bare så fin… :hjerte:

Hvor er han bare dejlig :hjerte:
Skønt at se hvor meget han bliver passet og plejet :tihi:

:hjerte: Hvor er det nogle søde billeder :hjerte: Og dejlige misser, små som store :hjerte:

[QUOTE=FinnFrode;551788]Ares er da et alt for krigerisk navn så sød og god, som han er… :slight_smile:

Men hvor er det er godt at se, at den lille hitte-misling har fundet et godt hjem med en flok, der tager sig godt af ham og kan lære ham alt det, hans mor ikke fik lov til. Han er bare så fin… :hjerte:[/QUOTE]

Jamen han fik navnet da han som lille altid moste og maste sin bror og søskende væk fra mælken :slight_smile:

Han er bare sååå sød…
Det var jo lige før jeg stjal ham i går!