Tråden om og med Kitten

Jeg synes mine katte fortjener hver sin tråd, så nu starter jeg fra en ende af… Jeg starter med Kitten. Hun har i dag været ude og har næsten voldet min katteurt i stykker. Og så var hun også lige en tur i birketræet. Jeg tror hun har haft en dejlig dage, men bedøm selv… Nå ja, og så kunne jeg også lige øve mig med spejlreflekskameraet, så bær over med den svingende kvalitet!

Hahaha!! Hvor er hun sjov når hun ligger sig helt flad med balladeørerne påklistret… :høhø:

Dejlige billeder:wehuu:

Sikke dejlige billeder af den smukke Kitten :wehuu:

Hun ligner bestemt en ung dame, der har haft den skønneste dag :smiley:

Og hvor er hun dog dejlig :wehuu:

Uhhh katteurt er deeejligt og det er Kitten bestemt også :slight_smile:

Hvor er hun en smuk, smuk stribemis - og det er da nogle gode billeder af hende :inlove::inlove::inlove:

Kitten har helt sikkert haft en god dag - og så er hun altså bare så fotogen. En skøn serie. :smiley:

Så kan man altid fnise lidt af, at sådan en pænt stor kat hedder Kitten, men der er ingen tvivl om, at hun er killing indeni. Jeg er i hvert fald vild med at se hende. :hjerte:

Snak om tiger - hvor er hun skøn.

Skønne foto af smukke Kitten :wehuu:

Hun er altså ualmindelig smuk … striwemis efter min smag :wehuu:

Tak for de pæne ord - jeg er også meget glad for min lille Kitte-fis.

Wow nogle flotte billeder. Og Kitten ser da godt nok skøn ud :smiley:

Hvor er hun smuk :iloveyou:

Tak endnu engang for de pæne ord om min lille Kitten - der trods navnet er en pæn stor dame!

Sikke dejlige billeder af en lækker misse basse :smelter: Er især vild med det hvor hun ligger på jorden med tungen ude :tihi: