Trænger folket mon ikke

Oprindeligt postet af Barky
Nej, men jeg har fået en roomie som bor i soveværelset. :engel:

Ahhh så giver det bedre mening, selv om det ikke ville ha undret mig hvis dyrerne havde rottet sig sammen & overtaget soveværelset. Hvad man ikke gør for de dyr :hjerte: :tihi:

[QUOTE=Tea;1058145]Julia har været så sød at lade mig og mine katte flytte ind på værelset. :)[/QUOTE] Og jeg og mine tre katte, flytter ind i køkkenet i næste måned.

Det er sikkert kun fordi at Frisbee er her. -LOL

[QUOTE=Barky;1058185]Det er sikkert kun fordi at Frisbee er her. -LOL[/QUOTE] Mnaaa, du virker da også meget sød :høhø: Men ja, jeg skulle have taget begge brøde samtidig!

:slight_smile: Han er dælme en spændende hanmisser sådan set ud fra tavle… :wink:
Jeg fik vist ikke komplimenteret dine billeder… Men jeg har ment det :wink:

[QUOTE=DK Sugieh;1058231]:slight_smile: Han er dælme en spændende hanmisser sådan set ud fra tavle… :wink:
Jeg fik vist ikke komplimenteret dine billeder… Men jeg har ment det ;)[/QUOTE]

Han ER blevet testet for om han er maskebærer… Men jeg kan ikke huske resultatet… Det er jo heller ikke voldsomt relavant for mig. :høhø:

Arthur :hjerte: Ja jeg bilder mig selv ind at mig og ham er de bedste venner :inlove: (og fortrænger at han ville snakke med alle på udstillingen i Haslev:tihi:)… Ham må jeg snart gramse på igen… Hvis nu jeg nu propper ham med godbider, og kører ham træt med musen, tror du så han kan huske mig? :høhø:

Frisbee er da for skøn! Skeløjet katte er jo meget velkomne her :wink: Meeen tror nu ikke at Nuller kan hamle op med hans aktivitet niveau… :tihi: eller at boligselskabet vil synes om det…

Jeg troede slet ikke, jeg var til det der langhårsnoget, men Scar er altså bare :wehuu::hjerte::hjertehop:

ej hvor er massiv hvidt smukt til en orientaner :smiley:

Det er altså nogle skønne billeder! Jeg er helt vild med hippierne :hjerte: Og ham Frisbee er bare alt for lækker! Ole siger nej… igen! :frowning:

Herlige billeder af en flok smukke misser, både hippierne og de 2 andre :hjertehop:.

Kan admins ikke gøre et eller andet, så jeg ikke kan komme ind på Barkys billedtråde? Jeg er ved at forelske mig i ham Frisbee…:ups::hjerte::hjerte: