Træt af zooplus

Øv hvor er jeg træt af Zooplus i disse dage!
D. 21/7 bestilte jeg en masse forskelligt, og jeg har ikke modtaget noget endnu!:doh:
Jeg har skrevet til dem for 3. gang i dag, og de svarer ikke på mine mails!
Under overblik kan jeg se at der står "under processering"ved min ordre, og det har der gjort siden d. 21…
Møg-irriterende.
Er der nogen herinde der har erfaring med hvor længe man skal vente på svar?
De skriver to hverdage, men det passer jo tydeligvis ikke:?

Lyder godt nok underligt. - Jeg går altid ind på co.uk og skriver fra. - Prøv skriv igen, jeg har også prøvet at misse svar.
Skriver jeg så tidligt som muligt har jeg svar næsten med det samme.

[QUOTE=Kimilla;910111]Lyder godt nok underligt. - Jeg går altid ind på co.uk og skriver fra. - Prøv skriv igen, jeg har også prøvet at misse svar.
Skriver jeg så tidligt som muligt har jeg svar næsten med det samme.[/QUOTE]

Tak for svar. Skriver på dansk eller engelsk?

Jeg skriver på engelsk. :slight_smile:

[QUOTE=Theomilou;910110]Øv hvor er jeg træt af Zooplus i disse dage!
D. 21/7 bestilte jeg en masse forskelligt, og jeg har ikke modtaget noget endnu!:doh:
Jeg har skrevet til dem for 3. gang i dag, og de svarer ikke på mine mails!
Under overblik kan jeg se at der står "under processering"ved min ordre, og det har der gjort siden d. 21…
Møg-irriterende.
Er der nogen herinde der har erfaring med hvor længe man skal vente på svar?
De skriver to hverdage, men det passer jo tydeligvis ikke:?[/QUOTE]
Hvordan har du betalt ? Prøv lige at tjek om du ikke har fået en mail på et tidspunkt om at betalingen ikke er gennemført evt pga du måske har fået nyt dankort eller har skiftet betalingsmetode.

[QUOTE=Theomilou;910110]Øv hvor er jeg træt af Zooplus i disse dage!
D. 21/7 bestilte jeg en masse forskelligt, og jeg har ikke modtaget noget endnu!:doh:
Jeg har skrevet til dem for 3. gang i dag, og de svarer ikke på mine mails!
Under overblik kan jeg se at der står "under processering"ved min ordre, og det har der gjort siden d. 21…
Møg-irriterende.
Er der nogen herinde der har erfaring med hvor længe man skal vente på svar?
De skriver to hverdage, men det passer jo tydeligvis ikke:?[/QUOTE]

Der er ingen af de varer du bestilte som stod i restordre dengang? For hvis det gjorde det så får du først alle varer når den vare som er i restordre er kommet til lageret :slight_smile:

Det tjekker jeg lige :slight_smile:

Og du er sikker på svarene på dine mails ikke ligger i spamfilteret? De har jeg sommetider oplevet nemlig.

Jeg har på et tidspunkt skrevet på dansk til den danske zooplus, selvom jeg havde bestilt på den tyske. Jeg var såååå træt af bulede dåser og følte ikk jeg ku få det udtrykt på hverken engelsk eller tysk. Jeg fik et super godt svar tilbage (på engelsk) men de havde helt klart forstået min mail selvom den var på dansk!

Nu er jeg flov. og er nødt til at sende en undskyldning til Zooplus:ups:

Jeg har fået nyt dankort siden sidste bestilling:dokdok:

(Det forklarer dog ikke hvorfor de ikke svarer på mine mails…:? )

[QUOTE=Theomilou;910128]Nu er jeg flov. og er nødt til at sende en undskyldning til Zooplus:ups:

Jeg har fået nyt dankort siden sidste bestilling:dokdok:

(Det forklarer dog ikke hvorfor de ikke svarer på mine mails…:? )[/QUOTE]

Så er der forklaring på hvorfor den ikke er sendt - Men ja underligt du ikke får svar…

Hvordan kan det være at et nyt dankort kan udskyde en forsendelse ??

Da jeg bestilte på zooplus.de for et stykke tid siden, havde jeg også glemt at jeg havde fået nyt dankort siden min sidste bestilling. Jeg fik dog en mail fra zooplus med det samme at jeg liiige skulle ændre mine “detaljer”. Har du ikke fået sådan en?

Fordi zooplus gemmer dankortoplysningerne - dem skal man huske at ændre hvis man får nyt kort.

Hvis ens gamle dankort er tilknyttet kontoen, vil de jo prøve at trække pengene på et kort, som ikke længere virker. :wink:

Been there, done that - men da sendte de altså fluks en mail om, at den var gal med min betalingsmodel. :slight_smile:

[QUOTE=holymoly;910134]Hvis ens gamle dankort er tilknyttet kontoen, vil de jo prøve at trække pengene på et kort, som ikke længere virker. :wink:

Been there, done that - men da sendte de altså fluks en mail om, at den var gal med min betalingsmodel. :)[/QUOTE]

Ahhh tak, det må jeg lige huske til når jeg får nyt dankort inden for de næste par mdr :cool:

Nej det har jeg ikke:?

De plejer at være rigtig søde til at svare på mail’s …

Jeg ved godt der blevet spurgt om, men er du sikker på det ikke ligger i spamfilteret? Noget med “kreditkortoplysninger” kunne jo let blive siet fra som phishing

Der er ikke noget i spamfiltret:?