Træt af zooplus

Sært. For de plejer netop altid at svare meget hurtigt. Nu har jeg så kun én gang skrevet til dem med et spørgsmål, og der gik vist en dag eller to før svaret kom. Men det kom.

Jeg har selv lige måtte rette kortoplysninger. Men jeg huskede at gøre det, inden jeg bestilte :slight_smile:

Jeg har kun gode erfaringer med Zooplus - men hos mig går deres mails også i spam/reklame, så jeg har før overset noget (fx deres svar på at jeg havde modtaget noget af det inficerede Taste of Wild foder).
Men det kan man jo ikke klandre dem for.

Jeg synes de er hurtige, varerne bliver jo sendt, næsten før man har bestilt :slight_smile:

Ja jeg har også været yderst tilfreds. Og det med dankortet er jo min egen fejl :ups: Blot undrer det mig at de ikke svarer på mine mails…:?
Måske er der noget galt med min mailadresse…jeg har faktisk aldrig modtaget nogen mail fra dem tror jeg…

Nu bliver det først rigtigt pinligt:dokdok:

Jeg tør næsten ikke fortælle det, men udover at have glemt at opdatere mine kort-oplysninger, har der sneget sig et ekstra s ind i den mailadresse jeg har oplyst. Hvor flov tror I lige jeg er nu???:tihi: (undskyld Zooplus:ups:)

:tihi: skidt sker :smiley:

[QUOTE=Theomilou;910357]Nu bliver det først rigtigt pinligt:dokdok:

Jeg tør næsten ikke fortælle det, men udover at have glemt at opdatere mine kort-oplysninger, har der sneget sig et ekstra s ind i den mailadresse jeg har oplyst. Hvor flov tror I lige jeg er nu???:tihi: (undskyld Zooplus:ups:)[/QUOTE]

Ups! :ups: Men det var da godt, at du fandt forklaringen, så du ikke går glip af mails fremover. :ok:

[QUOTE=Theomilou;910357]Nu bliver det først rigtigt pinligt:dokdok:

Jeg tør næsten ikke fortælle det, men udover at have glemt at opdatere mine kort-oplysninger, har der sneget sig et ekstra s ind i den mailadresse jeg har oplyst. Hvor flov tror I lige jeg er nu???:tihi: (undskyld Zooplus:ups:)[/QUOTE]

He he sjovt det var lige det jeg sad og tænkte … der er nok en fejl i hendes mail adr. …

efterhånden som tråden skrider frem bliver smilet altså større og større :høhø:

godt det hele flaskede sig :smiley:

[QUOTE=Battlestar;910442]efterhånden som tråden skrider frem bliver smilet altså større og større :høhø:

godt det hele flaskede sig :D[/QUOTE]

Ja det er lidt flovt :surrender:

Ja, jeg melder mig i det tilfredse kor og fniser lidt i det skjulte :tihi:

njaaa. honest mistake(s) at du selv undervejs indser og indrømmer de små upsere tager det flove af det og gør det udelukkende humoristisk…

du vil ikke vide hvor mange gange jeg har fået skrevet min døgnpost ID forkert og har måttet lave en mega indsats for overhovedet at få mine pakker gg

Jo det vil jeg faktisk gerne…:tihi:

Ja, det begynder at blive lidt morsomt :tihi:

4 and counting… og det værste er - sidst var det faktisk en pakke man normalt får i en sort pose når man køber den i butikkerne… var det lige pinligt at skulle sende fakturaen til kundeservice??? nøj jeg havde røde ører!!

:lol:

Det sidste jeg købte som jeg fik i en sort pose var en kjole - hvad købte du?

Nå ja og når noget går galt går det som regel galt 3 gange og den har du jo klaret kære trådstarter.

  1. Forkert mail adresse
  2. Udløbet kort
  3. Varene kommer ikke

:høhø:

[QUOTE=birtheras;910472]Det sidste jeg købte som jeg fik i en sort pose var en kjole - hvad købte du?

Nå ja og når noget går galt går det som regel galt 3 gange og den har du jo klaret kære trådstarter.

  1. Forkert mail adresse
  2. Udløbet kort
  3. Varene kommer ikke

:høhø:[/QUOTE]

Ja når jeg gør noget så gør jeg det grundigt :høhø:

[QUOTE=birtheras;910472]Det sidste jeg købte som jeg fik i en sort pose var en kjole - hvad købte du?

[/QUOTE]

shhhh B - jeg er en pæn pige… jeg er alt for lille og bly til at kunne skrive den slags… :ups: