Træt lille misser

Hej alle,

jeg har lige været fem dage i Tyskland og imens har afievel været på besøg hos min kollega, hvor der bor to voksne og ders to piger på hhv. 11 og 14. Han er blevet såf orkælet, har puttet i den store piges hår hver nat og ikke manglet underholdning. Ud fra hvad de har fortalt, har han været som han plejer herhjemme - hurra! Jeg hentede ham søndag middag og han forlod nærmest ikke min side resten af dagen og natten med (dejligt at vide, at man har været savnet ^_^). Men. Men men men. Han har sovet meget siden - men jeg kan ikke finde ud af, om det er for meget. Er han bare ved at hvile ud efter at have været på eventyr eller bør jeg være bekymret? Jeg plejer at føle, at han sover for lidt, men nu er det lige omvendt.
Jeg tager imod alle tanker!

Jeg tror simpelthen han er glad for at være hjemme igen. Vores bruger normalt dagen efter en udstilling på bare at sove. Selvom de har sovet en masse undervejs i løbet af udstillingen :slight_smile:

Hmm, jeg håber det bare er det :slight_smile: Han har været den vildeste puttetrold siden han kom hjem og det er jo dejligt <3 Men i dag har han sovet ihvertfald siden jeg kom hjem (og normalt sover han også mens jeg er på arbejde), med en enkelt time-halvanden til spisning, leg og så skulle han jo lige hjælpe med at skifte kattegrus.

Hvor gammel er det, han er? Hvis han stadig er killing, har han jo brug for masser af søvn, og hvis han er blevet grundigt udmattet af at være i pleje, så har han nok noget, han skal have indhentet :slight_smile: Jeg synes ikke, det lyder alarmerende, når han både spiser og leger og er interesseret i, hvad du laver.

Han er 5 måneder gammel. :slight_smile: Og I har nok ret - det er bare mig der er overbekymret. Jeg har ikke prøvet at have en kat i pleje hos andre før, så det er nyt for alle parter. :slight_smile: