er der andre kattegale som bare eeeeeeeelsker trampoliner lige som mig? Vi har desværre:ked: ikke nogen endnu, men regner stærkt med at få en i MEGET snart:kryds:
Vil meget gerne se billeder af jer hoppende i trampolinerne:tihi:
er der andre kattegale som bare eeeeeeeelsker trampoliner lige som mig? Vi har desværre:ked: ikke nogen endnu, men regner stærkt med at få en i MEGET snart:kryds:
Vil meget gerne se billeder af jer hoppende i trampolinerne:tihi:
vi har desværre ingen trampolin og jeg bliver herre allergisk når jeg hopper på en da alt pollen falder ned og lander der og når man så hopper…
Aiii er det rigtig ØV ØV:ked: Det er da også bisset at det dumme pollen at gøre det
Det tror jeg ikke mit dårlige knæ ville synes om, desværre … for jeg synes osse det er sjawwwwwt :S
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!
Jeg får helt lyst til at hoppe op på sådan én… men mine underboer vil nok synes at det er en retig-retig dårlig idé…
-ihhaltsåå
Jeg får helt lyst til at hoppe op på sådan én… men mine underboer vil nok synes at det er en retig-retig dårlig idé…
-ihhaltsåå[/quote]
hahah de er da også SÅ SARTE hva`?
Hvor ser det sjovt ud
Jeg kan nu ikke huske hvornår jeg sidst har hoppet i sådanne en :?
[quote=birtheras;170687]Hvor ser det sjovt ud
Jeg kan nu ikke huske hvornår jeg sidst har hoppet i sådanne en :?[/quote]
haha vi må ud og finde en du kan prøve Birthe-høhø Du må gerne prøve vores når vi får en, og bare rolig vi køber ikke en UDEN sikkerhedsnet:)
:)
Sine… jeg mener, at programmet Rabatten lige har haft noget om trampoliner - så prøv at gå ind og lure hvor du kan få en god én - til en god pris.
Sidst jeg hoppede på sådan en (lignende) var jeg 15 år og endte med at ligge de sidste 3 dage af campingferie med de gamle på Silkeborg sygehus med en brækket ankel (2 steder), som de ikke rigtigt vidste om de ville operere eller bare give mig gips på…
[quote=Therese;170692]:)
Sine… jeg mener, at programmet Rabatten lige har haft noget om trampoliner - så prøv at gå ind og lure hvor du kan få en god én - til en god pris.
[/quote]
Super tak:wehuu: jeg vil straks tjekke det ud:thumbup:
Jeg elsker, at hoppe på trampolin, men må ikke lige pt.
Her er dog lidt billeder af ungerne:
[quote=Therese;170692]:)
[/quote]
Ja, de kritisere dog Harald Nyborgs model ( som er den vi har ), da de ikke har samlet den ordenligt ( man skal være obs på, at rørene er skubbet helt tæt sammen ), så den knak, da de testede den- lidt ærgeligt for det er imo en god trampolin. Springduen er vældig god ift. dem vores naboer har fra Coop.
[quote=Buffy;170759]Jeg elsker, at hoppe på trampolin, men må ikke lige pt.
Her er dog lidt billeder af ungerne:
[/quote]
Sikke nogle skønne børn og billeder:wehuu:
Åh nej av av
jeg syntes osse det er total hyl at hoppe i trampolin el hoppepude osv, desværre er mit helbred ikke til det længere, men hvor har jeg hoppet meget igennem mit liv
jeg har prøvet alverdens forskellige hoppedimser i mit liv og det har været rigtig skægt, en ting er sikkert, man bliver aldrig for gammel til sådan noget el anden leg
[quote=Johnny;170775]jeg syntes osse det er total hyl at hoppe i trampolin el hoppepude osv, desværre er mit helbred ikke til det længere, men hvor har jeg hoppet meget igennem mit liv
jeg har prøvet alverdens forskellige hoppedimser i mit liv og det har været rigtig skægt, en ting er sikkert, man bliver aldrig for gammel til sådan noget el anden leg[/quote]
NEMLIG man bliver ALDRIG for gammel til at hoppe trampolin Johnny:wehuu:
-LOL-LOL nååå hvor er den sød:wehuu:
-ihhaltsåå[/quote]
Jeg tror sgu snarere du selv finder ud af det er en dårlig ide…nemlig når du banker hovedet mod loftet første gang du hopper på trampolinen-LOL-LOL-LOL-LOL