Trambolin katteGALE mennesker

er der andre kattegale som bare eeeeeeeelsker trampoliner lige som mig? Vi har desværre:ked: ikke nogen endnu, men regner stærkt med at få en i MEGET snart:kryds::kryds:

Vil meget gerne se billeder af jer hoppende i trampolinerne:tihi:

vi har desværre ingen trampolin og jeg bliver herre allergisk når jeg hopper på en da alt pollen falder ned og lander der og når man så hopper… :besvimer:

Aiii er det rigtig ØV ØV:ked: Det er da også bisset at det dumme pollen at gøre det :frowning:

Det tror jeg ikke mit dårlige knæ ville synes om, desværre … for jeg synes osse det er sjawwwwwt :S

:inlove::inlove::inlove:

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!

Jeg får helt lyst til at hoppe op på sådan én… men mine underboer vil nok synes at det er en retig-retig dårlig idé…

-ihhaltsåå

Jeg får helt lyst til at hoppe op på sådan én… men mine underboer vil nok synes at det er en retig-retig dårlig idé…

-ihhaltsåå[/quote]

hahah de er da også SÅ SARTE hva`?:tihi::tihi::tihi:

Hvor ser det sjovt ud :smiley:

Jeg kan nu ikke huske hvornår jeg sidst har hoppet i sådanne en :?

[quote=birtheras;170687]Hvor ser det sjovt ud :smiley:

Jeg kan nu ikke huske hvornår jeg sidst har hoppet i sådanne en :?[/quote]

haha vi må ud og finde en du kan prøve Birthe-høhø Du må gerne prøve vores når vi får en, og bare rolig vi køber ikke en UDEN sikkerhedsnet:)

:):slight_smile:

Sine… jeg mener, at programmet Rabatten lige har haft noget om trampoliner - så prøv at gå ind og lure hvor du kan få en god én - til en god pris.

:ok:

Sidst jeg hoppede på sådan en (lignende) var jeg 15 år og endte med at ligge de sidste 3 dage af campingferie med de gamle på Silkeborg sygehus med en brækket ankel (2 steder), som de ikke rigtigt vidste om de ville operere eller bare give mig gips på…

[quote=Therese;170692]:):slight_smile:

Sine… jeg mener, at programmet Rabatten lige har haft noget om trampoliner - så prøv at gå ind og lure hvor du kan få en god én - til en god pris.

:ok:[/quote]

Super tak:wehuu: jeg vil straks tjekke det ud:thumbup:

Jeg elsker, at hoppe på trampolin, men må ikke lige pt.
Her er dog lidt billeder af ungerne:

[quote=Therese;170692]:):slight_smile:

:ok:[/quote]

Ja, de kritisere dog Harald Nyborgs model ( som er den vi har ), da de ikke har samlet den ordenligt ( man skal være obs på, at rørene er skubbet helt tæt sammen ), så den knak, da de testede den- lidt ærgeligt for det er imo en god trampolin. Springduen er vældig god ift. dem vores naboer har fra Coop.

[quote=Buffy;170759]Jeg elsker, at hoppe på trampolin, men må ikke lige pt.
Her er dog lidt billeder af ungerne:

[/quote]

Sikke nogle skønne børn og billeder:wehuu:

Åh nej :ked: av av

jeg syntes osse det er total hyl at hoppe i trampolin el hoppepude osv, desværre er mit helbred ikke til det længere, men hvor har jeg hoppet meget igennem mit liv
jeg har prøvet alverdens forskellige hoppedimser i mit liv og det har været rigtig skægt, en ting er sikkert, man bliver aldrig for gammel til sådan noget el anden leg

[quote=Johnny;170775]jeg syntes osse det er total hyl at hoppe i trampolin el hoppepude osv, desværre er mit helbred ikke til det længere, men hvor har jeg hoppet meget igennem mit liv
jeg har prøvet alverdens forskellige hoppedimser i mit liv og det har været rigtig skægt, en ting er sikkert, man bliver aldrig for gammel til sådan noget el anden leg[/quote]

NEMLIG man bliver ALDRIG for gammel til at hoppe trampolin Johnny:wehuu::thumbup::smiley:

den her passer da lige ind i sådan en gang trampolin sjov

-LOL-LOL nååå hvor er den sød:wehuu:

-ihhaltsåå[/quote]

Jeg tror sgu snarere du selv finder ud af det er en dårlig ide…nemlig når du banker hovedet mod loftet første gang du hopper på trampolinen-LOL-LOL-LOL-LOL