Transport af kattemad Viborg-Vamdrup-Fyn

Hejsa

Camilla vil gerne købe det foder jeg sælger for Hittekat, men det er 10 kg og skal hentes hos mig (Viborg) og kunne måske fragtes til Vamdrup, hvis der så var nogen deltagere i udstillingen der der boede på Fyn et sted, nogen der melder sig?

MH
Linda

[QUOTE=mea culpa;1116747]Hejsa

Camilla vil gerne købe det foder jeg sælger for Hittekat, men det er 10 kg og skal hentes hos mig (Viborg) og kunne måske fragtes til Vamdrup, hvis der så var nogen deltagere i udstillingen der der boede på Fyn et sted, nogen der melder sig?

MH
Linda[/QUOTE]
Jeg kan godt tage det med til Fyn, hvis Camilla så henter det hos mig.
Jeg kommer dog kun søndag :slight_smile:

Jeg kan godt samle det op i Viborg på mandag og medbringe til Vamdrup :slight_smile:

Køre lige gennem Viborg når jeg skal hjem :slight_smile: En gang omkring 13-14 stykker, kan godt blive senere hvis det passer dig bedre, dog ikke alt for sent :slight_smile:

Hittemisserne siger tusind tak

[QUOTE=Henriette;1116769]Jeg kan godt samle det op i Viborg på mandag og medbringe til Vamdrup :slight_smile:

Køre lige gennem Viborg når jeg skal hjem :slight_smile: En gang omkring 13-14 stykker, kan godt blive senere hvis det passer dig bedre, dog ikke alt for sent :)[/QUOTE]’

Og du kan bare smide det under mit bur mellem lørdag og søndag - Så kan Rikke komme og hente det der, hvis det er :slight_smile:

Men øh hvem er Camilla egentlig :?

Kig ved Koraterne - dér plejer hun at holde til… :wink:

PivC - ifølge denne tråd. :wink:

Miiiig :smiley:

Og I er bare fantastiske :smiley:

[QUOTE=PivC;1117182]Miiiig :smiley:

Og I er bare fantastiske :D[/QUOTE]
Nååå det er dig :slight_smile:

Jamen det gør vi bare, jeg sender lige en PB til Henriette med min adresse, og så skal du bare indbetale til Brita engang omkring udstillingen, ikke Camilla?

KH
Linda

PS beklager mit sene svar, men vi har haft et par dage i helvede, min TortieTrold fik pludselig symptomer på livmoderbetændelse, og dyrlægen tog mere end 3 kopper materia ud af hende, og det ene horn var ved at sprænges, så det har været tough and go indtil idag, men nu går det fremad,og jeg tror hun klarer skærene, og oveni det har jeg lige reddet mig en lungebetændelse med tilhørende astmasymptomer…

Pyh, det lyder hårdt! Rigtig god bedring til jer begge :kryds:

[QUOTE=mea culpa;1117303]Jamen det gør vi bare, jeg sender lige en PB til Henriette med min adresse, og så skal du bare indbetale til Brita engang omkring udstillingen, ikke Camilla?

KH
Linda

PS beklager mit sene svar, men vi har haft et par dage i helvede, min TortieTrold fik pludselig symptomer på livmoderbetændelse, og dyrlægen tog mere end 3 kopper materia ud af hende, og det ene horn var ved at sprænges, så det har været tough and go indtil idag, men nu går det fremad,og jeg tror hun klarer skærene, og oveni det har jeg lige reddet mig en lungebetændelse med tilhørende astmasymptomer…[/QUOTE]
Pyha sikke da en omgang :frowning:
Hvor var det godt, hun nåede til dyrlæge i tide

[QUOTE=mea culpa;1117303]Jamen det gør vi bare, jeg sender lige en PB til Henriette med min adresse, og så skal du bare indbetale til Brita engang omkring udstillingen, ikke Camilla?

KH
Linda

PS beklager mit sene svar, men vi har haft et par dage i helvede, min TortieTrold fik pludselig symptomer på livmoderbetændelse, og dyrlægen tog mere end 3 kopper materia ud af hende, og det ene horn var ved at sprænges, så det har været tough and go indtil idag, men nu går det fremad,og jeg tror hun klarer skærene, og oveni det har jeg lige reddet mig en lungebetændelse med tilhørende astmasymptomer…[/QUOTE]

Regner med at overføre på fredag når der er gået penge ind :slight_smile:

God bedring til både dig og missepigen

Også god bedring herfra :kram:

Tusind tak og rigtig god bedring til Jer begge

Hov jeg skal lige bede om et kontonummer? :smiley:

Troede jeg havde det, men det er blevet væk :smiley:

Jeg tillader mig at sende de to solgte trøjer med sammen med foderet og be’r Henriette lægge dem i Britas stand, så kan Susanne og Gitte S hente dem der, og Brita du vil nok sørge for at de får dem ikke, såfremt de ikke lige ser dette indlæg.

Sparede porteomkostninger er over 100 kr. og dem vil jeg hellere bruge på materialer til nye Brita projekter, er det ikke OK??

KH
Linda

Det er en rigtig god ide