Transport fra Århus station, hjem til Eva.(Eife)

Hey alle på kattegale som skal til kattenus på lørdag den 5. November hos Eva.

Er det sådan at jeg kan være så heldig at få et lift fra Århus station hjem til Eva og hendes dejlige katte og skræmmende slanger :høhø: og evt. også tilbage til stationen igen senere på dagen.

knus og fortsat god aften til Jer. :slight_smile:

Jeg er ikke i bil, men kommer forbi banegården og skifter bus! Vi kan mødes og følges hvis du har lyst? :slight_smile:

Marianne - Er du ikke allerede opmærksom på det, så vil jeg bare lige anbefale at tage en af de blå busser (100, 120, 121, 122 eller 123), fremfor den gule. Den gule (12) kører nemlig over Skejby og tager ca. den dobbelte tid som de blå :slight_smile:

:)Hvis busserne ellers passer frem og tilbage vil jeg rigtig gerne:)

Eva jeg kan slet ikke få busser og tog til at passe til og fra dig. Der er intet problem med at komme hen til dig, men afrejsen hjem som jeg satte til klokken 19:00 (bare for at have et standpunkt) viste at den første bus der kørte ved dette tidspunkt var klokken 06.00 om morgenen. Tjek gerne for mig hvis du vil se efter. Min adresse er Frugthaven 101, 7800 Skive.
Synes det er super ærgeligt.Hader at være afhængig af den offentlige transport. :(:blegne:

Eva, sender du ikke lige din adresse? Og tak for tipset med de blå busser. Så skal jeg alligevel ind til byen, så det er super at mødes med Mijv, hvis det blir aktuelt :slight_smile:

:frowning: :(:frowning:

jeg ser lige på det i hvert fald. Busserne og toge passer SÅ dårligt. Hvis jeg kommer er jeg nødt til at blive og overnatte der, hvilket heller ikke virker som noget problem. Skal bare kunne være på arbejde den næste dag mellem 13.00 og 13.30 :slight_smile:

Bettina - Hvis du tager fra mig af kl. 17.18 så er du i Skive kl. 19.31.
Kan være vi skal flytte det til kl. 13 så? :slight_smile:

Ah det kunne vi også gøre, hvis det altså ikke viser at være et problem for andre selvfølgelig at ændre på tiderne… Skal lige se hvordan toget og bussen så passer til klokken 13.00 hos dig…

Hvis jeg tager bussen hjemmefra mig af klokken 09:57 passer det med, at jeg kan være hos dig klokken 12:50.
Så skal jeg køre fra dig klokken 17:18 og være i Skive klokken 20.21 om aftenen. (ikke klokken 19.31. Der må du have set forkert)

Den anden mulighed er at vi holder os til klokken 15.00 hos dig (jeg vil så ca. være hos dig 14:50) og jeg så overnattede hos dig og tog hjem om søndagen klokken
10:18. Så ville jeg være hjemme 12:36.

Hvilke muligheder er bedst mon?

Bettina - Det må du såmænd om :slight_smile: Du er som sagt velkommen til at overnatte, og vi har også luftmadras etc. så det burde heller ikke blive ubehageligt :høhø:

Det vil jeg lige se på så :slight_smile:

Må jeg forresten ta’ Andrea med til nus? Hvis hun vil? Hun er heeelt væk i Bob… (hun er 16, det er ikke en babyL)

Trekkie - Det må du da :slight_smile: Helt sikkert… (Har i øvrigt svaret på din kommentar om hende og Bob i billedetråden :tihi:)

Marianne og Mijv: I kan også finde en bus til Digterparken Åbyhøj, så kan vi godt have jer med…

For Marianne er det 6A Som kører ca. hvert 10. minut og Mijv skal med bus 15 fra hovedbanen.

Hvis alt andet kikser så skal jeg nok køre omkring Banegården og samle folk op. Men det er jo lidt af en omvej for mig… På den anden side, når jeg alligevel ER ude og køre…

Afhængig af om Andrea vil med så har jeg plads til 2 eller 3 i picantoen… Jeg vil ikke byde folk at sidde 3 på det lillebitte bagsæde L

Ja sådan har jeg det også… det er lidt en omvej… og så at skulle holde inde ved hovedbanen lørdag eftermiddag… ellers tak :wink:

Nu har jeg jo privat parkering nede under Banegården :wink: Men jo… ikke lige det fedeste sted at skulle hen, slet ikke på en “åbent alle steder-lørdag”

Men jeg synes ikke folk skal ha’ dén undskyldning for ikke at troppe op, at de ikke kan komme til Egå fra Banegården :wink:

[QUOTE=PivC;718840]Marianne og Mijv: I kan også finde en bus til Digterparken Åbyhøj, så kan vi godt have jer med…

For Marianne er det 6A Som kører ca. hvert 10. minut og Mijv skal med bus 15 fra hovedbanen.[/QUOTE]
Hvad ville forskellen være at tage bus nummer 15 hen til Jer og så bus nummer 123? Tager jeg nummer 123 kører den næsten direkte til døren. Skal kun gå 6 min fra stoppestedet. Vil bus nr.15 være nemmere?

PivC - Det vil efter min mening være noget af en omvej at tage ud til Åbyhøj, for at få et lift ud til mig :slight_smile: