Transport fra Århus station, hjem til Eva.(Eife)

[QUOTE=TrekkieGrrrl:
Men jeg synes ikke folk skal ha’ dén undskyldning for ikke at troppe op, at de ikke kan komme til Egå fra Banegården ;)[/QUOTE]

Det handler jo ikke kun om transporten til og fra banegården, men i det store og hele i hvor bøvlet hele rejsen frem og tilbage vil blive fordi transporten ikke passer. Nu har Eva været så sød at tilbyde at flytte det, til klokken 13.00, hvis det kan passe mig bedre. Men ellers skal jeg senest med en bus 17.18 for at kunne komme hjem igen, med mindre jeg skal blive og overnatte i Århus.

Ærlig talt kan jeg ikke se problemet i lidt hjælpsomhed og har svært ved at se hvorfor dette ikke er muligt. Jeg kender godt nok ikke Århus banegård særlig godt, til jeg ved, hvordan parkeringspladserne er osv. Men selv synes jeg jo, at det virker som en lille ting at bede om, som kan hjælpe mig til at kunne komme hjem. Det er jo ikke togene som er et problem, men derimod bustiderne.

Mijv - Jeg sad i øvrigt lige og kiggede på rejseplanen. Den mener at efter du er stået af toget 14.15, så skal du gå ned til rutebilstationen og tage bus 123 kl. 14.25, jeg vil foreslå dig at tage bus 100, der går fra det stoppested der ligger lige ud for banegården (samme side endda), for så skal du ikke gå nær så langt. Bus 100 (mod Hornslet) kører 14.24 :slight_smile: Meget nemmere for dig…

Okay tak Eva. Hmm hvad hedder den “busstoppested” jeg skal af ved?

Mijv - Brobjergparken :slight_smile: Bare bed chaufføren om at sige til der…
Forresten, når du kommer ud banegårdens hallen, så er det de stoppe steder der ligger på din venstre hånd (der er et på højre hånd også, men det er flybussen) :slight_smile:

Jeg vil se på det. Pt som jeg husker Århus fra Banegården og ud mindes jeg nu ikke nogen rutebilstation. Da jeg skulle uddanne mig til massør, tog jeg bussen hver uge til Århus.

Det var bare hvis man slet ikke kunne få busserne til at hænge sammen… så var det en mulighed :slight_smile:

Mijv - Rutebil stationen ligger hvis man går til højre når man kommer ud, og ned af bakken :slight_smile: Der er lige 5 mins gang eller sådan noget, derfor jeg synes det er nemmere at tage 100 der går ved banegården også :slight_smile:

Mijv, jeg kommer ind og møder dig - ingen problemer… Så tager vi bussen ud til Eva sammen :wink:

Camilla - tusind tak for tilbuddet - men hvis jeg kan hjælpe Mijv til at komme med den rigtige bus, så er det let nok for mig at tage ind forbi byen :wink:

hvor er I søde :slight_smile: Jeg snakkede dog med Eva omkring, om jeg skulle komme klokken 13.00 hen til hende. For når jeg skal afsted klokken 17:18 for at nå min bus hjem (det er den sidste som går) så vil jeg ikke få meget tid ved at først at komme klokken 15.00. Eva har dog tilbudt at jeg gerne må overnatte. Men foretrækker nok mest at komme hjem i min egen seng den lørdag, når jeg skal på arbejde den næste dag.

Hvad siger du til at vi begge tager den klokken 13.00 Marianne?

Jamen jeg følger bare med på det tidspunkt der aftales :wink: Så når det er besluttet er det bare at sige til :wink:

[QUOTE=Mijv;718878]Det handler jo ikke kun om transporten til og fra banegården, men i det store og hele i hvor bøvlet hele rejsen frem og tilbage vil blive fordi transporten ikke passer. Nu har Eva været så sød at tilbyde at flytte det, til klokken 13.00, hvis det kan passe mig bedre. Men ellers skal jeg senest med en bus 17.18 for at kunne komme hjem igen, med mindre jeg skal blive og overnatte i Århus.

Ærlig talt kan jeg ikke se problemet i lidt hjælpsomhed og har svært ved at se hvorfor dette ikke er muligt. Jeg kender godt nok ikke Århus banegård særlig godt, til jeg ved, hvordan parkeringspladserne er osv. Men selv synes jeg jo, at det virker som en lille ting at bede om, som kan hjælpe mig til at kunne komme hjem. Det er jo ikke togene som er et problem, men derimod bustiderne.[/QUOTE]

Øh bøh? Jeg tilbyder at køre ned i midtbyen for at hente folk ved toget og så skal jeg skældes ud for at det er et problem!!! Nej nu fatter jeg minus, sødde…

Prøv at se den her: :wink:

Det hedder en smiley. Dem bruger man til at signalere at noget er sagt med et blink i øjet - f. eks. det med at folk ikke skal bruge det som en undskyldning.

Sorry jeg tilbød et lift. Det skal jeg aldrig gøre mere :uha:

Yes, to styk gæster kl. 13, det er så en aftale :stuck_out_tongue:

Er det officielt rykket til kl 13 eller er det bare dem der kommer langvejs fra? :slight_smile: Jeg vil jo helst ikke komme for sent, men kl. 13 er godt nok tiiiidligt

[QUOTE=TrekkieGrrrl;719271]Øh bøh? Jeg tilbyder at køre ned i midtbyen for at hente folk ved toget og så skal jeg skældes ud for at det er et problem!!! Nej nu fatter jeg minus, sødde…

Prøv at se den her: :wink:

Det hedder en smiley. Dem bruger man til at signalere at noget er sagt med et blink i øjet - f. eks. det med at folk ikke skal bruge det som en undskyldning.

Sorry jeg tilbød et lift. Det skal jeg aldrig gøre mere :uha:[/QUOTE]

Ja nu er det mig der undskylder, men jeg brød lige ud i et grineanfald. Der er vel slet ikke noget at grine af sådan set, men du Lisbeth er skyld i at tårene nu triller ned af kinderne. Det passer slet ikke ind, det ved jeg godt, og måske er det en forsvarsmekanisme der kommer frem, for nej det er overhovedet ikke sjovt sådan at blive beskyldt for noget når man i venlighed tilbyder noget. Det var bare ikke sådan jeg jeg læste din besked i starten.

Forresten var min besked ikke kun rettet imod dig. Du skrev bare noget, som jeg forstod det, at du ikke synes det var en undskyldning at ikke komme hen til Eva pga. Problemer med at tage bussen. Det var DET jeg reagerede på. Så godt du tilbud, men forstod også, at du ikke var så meget for det på trods.

Godt så :slight_smile: Bare vi ender med at ka’ grine af det så går det jo nok. Ellers bli’r det sq da osse akavet at sidde hos Eife hvis vi er uvenner over noget så fjollet :slight_smile:

så vidt jeg ved, er jeg den eneste som kommer klokken 13.00 men det kunne være dejligt at følges med dig. Smiler

Trekkie - Altså, vi kan godt flytte det… Men det var egentlig bare tiltænkt som at Bettina (og nu så også Marianne) kunne komme et par timer tidligere, fordi hun netop skal gå så tidligt… Så kunne hende og jeg knævre lidt inden i kom…

Ah der skal forhåbentlig lidt mere til. Jeg er i hvert fald den type der simpelthen ikke kan finde ud af at være sure på folk ret længe ad gangen. Til gengæld er min lunte så også kortere, da jeg absolut ingen tålmodighed har.

Det er skam kun mig som kommer langvejs fra. Skive er jo næsten på landet i forhold til Århus.