Transport til dyrlægen i taxa

Enig :slight_smile:

Hvis chaufføren ikke vil køre med dyr, så må han/hun tage en snak med arbejdsgiveren, istedet for at være småirriteret på kunden !

Jamen vi er skam helt enige!
Problemet er så, at de forskellige selskaber jo skal betjene kunderne og disses behov - bla at have dyr med i taxa… og derfor gives der altså ikke dispensation eller VIPstatus til så særligt mange biler. Så chaufførerne og deres vognmænd står altså ikke helt frit mht at beslutte, hvad en taxa må eller kan køre med…
(VIPstatus indebærer i øvrigt også en hel del krav, som skal overholdes mht renholdelse og andet = ekstra arbejde og udgifter, uden garanti for ekstra indtægter :wink: )

Nej, Jan er ikke ansat hos Amager-Øbro - han er hos NordTaxi… og før det hos VestTaxa, men med samme vognmand… Men chaufførerne mødes jo ude på holdepladserne og de ved en hel del om, hvordan der er i de andre selskaber og vognmænd :slight_smile:
Desuden har jeg i tidernes morgen arbejdet ca 3 år på Codan Taxas central, så jeg kender også miljøet fra den side…

Jeg har ikke oplevet det med taxaer. heller ikke selvom Mini hyler konstant.

Men derimod har jeg oplevet det med det der falck dyrekørsel. der blev hun bare smidt ind bag i vognen, både på vej til dyrlægen og efter NEUTRALISERINGEN:thumbdown::fuck::fuck::fuck: