Transport til Kattegale-træf

Nu har jeg kigget lidt på priserne.

DSB - Orange
Det er variable priser, men på lørdag koster det 289 kr

http://www.dsb.dk/salg/netbutikken/app?page=Nb3OrangeSoegResultat&service=page

Rute 888

  • Bussen kører fra Århus til København kl 6.45 om morgenen og er i KBH kl 9.40 den næste bus kører noget senere og vi ville ikke kunne nå at komme på Bakken til kl 12.
  • Det er en Rød afgang og koster derfor kun 180 kr
  • Hvis vi tager den senere afgang og kommer senere end kl et koster det 280 kr for ikke studerende og 210 kr for studerende (husk studiekort)

Nu ved jeg ikke helt hvem det er som skal her fra Århus af! kun at det er Eva K, Tine L og mig selv… Vil dem der ellers skal med skrive her inde.

Tænker på at lave en afstemning om hvilken måde vi skal komme der over på, men nu må vi lige se hvordan tråden arter sig :slight_smile:

Jeg har ikke undersøgt togtider og priser endnu, men overvejede at tage toget over… Med mindre jeg kan finde 3 andre der vil med i bil. Det vil ellers være for dyrt for mig at tage Thomas (min lille dyt) til Sjælland.

Jeg tror vi er ret mange der tager toget fra Århus af. Nu skal de jo bare lige se tråden :slight_smile:

Jeg tror det bliver sådan af vi tager bussen over, da det er billigst, og så toget tilbage dagen efter, da det ca koster det samme som bussen når vi ikke tager de der “rød ruter” til 180 kr. Så bliver det omkring 290 for toget om søndagen og 280 for bussen. Så næsten det samme.

Laina - For studerende/wildcard koster det kun 168 kr til kbh med tog (plus 20 kr til pladsbillet).

Regitze henter os enten i Valby eller kbh h alt efter hvad vi tager, jeg skal bare lige sende en sms til hende om det. Har lige forsøgt at ringe til dig. :slight_smile:

For jeres skyld vil jeg gerne tage bussen derover. Men lad os få en afgørelse i dag så vi ikke lige pludselig risikerer at der ikke er plads eller lign. :slight_smile:

Mvh toget hjem - så lyder det fornuftigt (det er også rarere at køre i tog) men jeg (og I hvis I vil med) er nok nødt til det med tog hvis vi skal besøge Alice :wink: