Transport

Hej
ved ikke helt om dette er det rette sted, at oprette tråden.

Men er der nogen af jer kattegale, der skal til England inden for den nærmeste fremtid, der har mulighed for at tage en kat med tilbage til Danmark??

Nu er England jo et vidt begreb - hvor befinder katten sig?

Ja det er rigtigt, katten befinder sig i Wales, men opdrætter kan muligvis, levere den andet sted i England, hvis der kan findes fragt til Danmark :slight_smile:

Hvis den er rabiesvaccineret og klar til at rejse, vil det mest oplagte være at kontakte Joann Hanmer, en danskfødt orientaleropdrætter, der bor i Wales og jævnligt kører mellem Wales og Danmark, næste gang i starten af marts :slight_smile:

Hun kan kontaktes på Facebook, enten via sin profil eller et af de opslag, hun laver i f.eks. Cat Transport og Cat Transport Europe grupperne.

Det er Joann jeg har købt katten af :slight_smile:
Men grundet aflysninger, fra nogen der skulle have hunde med på denne tur her i weekenden, hvor hun også skulle have haft ham, kommer hun ikke til Danmark igen, før måske til maj, og vil gerne have katten hjem før, hvis det er muligt…

Så tror ikke der er en tur til Marts??

Ellers tusinde tak for forslaget

[QUOTE=Vibeke J;1276683]Det er Joann jeg har købt katten af :slight_smile:
Men grundet aflysninger, fra nogen der skulle have hunde med på denne tur her i weekenden, hvor hun også skulle have haft ham, kommer hun ikke til Danmark igen, før måske til maj, og vil gerne have katten hjem før, hvis det er muligt… [/QUOTE]

Der er bare ikke så mange, der kører mellem England og Danmark - og da slet ikke mellem Wales og Danmark :slight_smile: Det kan være, det billigste og hurtigste bliver selv at tage over og hente ham. Man kan flyve ud af England med pet in cabin med visse flyselskaber - bare ikke ind :slight_smile:

Jeg vil frygteligt gerne en tur til England - i marts - blot en en dag til crufs men flypriserne umuliggør det - ellers kunne jeg snilt have taget en kat med retur

Der er måske en løsning - jeg sender dig en besked senere i aften :slight_smile:

Jeg skal først til England i slut april, så der er det nok mindst lige så nemt at vente til maj :slight_smile:

Der er en sød Kattegal, der kunne hjælpe mig:thumbup:
Nu må det så bare gerne blive mandag, så jeg kan få min nye dreng hjem.-felixsylvester

Måske det bare er mig der er blind. Men hvor er billedet af ham?? :tihi:

Æv æv, den Kattegal der skulle have ham med, måtte desværre aflyse sin tur.
så er der nogen af jer der skal derover, evt. På Tica udstillingen i weekenden?
Så kan han leveres ved udstillingssalen, og jeg kan tage imod ham her i Danmark
håber der er nogen der kan hjælpe…

Hvor er han flot Vibeke! Jeg håber virkelig at du finder nogen!

Hvor er han altså fin. :hjerte: Jeg håber virkelig at han finder ‘et lift’.

Så lykkes det at finde en,der kan tage ham med til Danmark.
Dog en fra “hundeverden” så da cruft først er næste weekend,så kommer han hjem den 14.
-felixsylvester-felixsylvester

[QUOTE=Vibeke J;1278635]Så lykkes det at finde en,der kan tage ham med til Danmark.
Dog en fra “hundeverden” så da cruft først er næste weekend,så kommer han hjem den 14.
-felixsylvester-felixsylvester[/QUOTE]

Godt, det lykkedes :ok:

Vil du ikke være sød at melde ham til i Hedensted eller Grindsted… Så jeg kan nusse ham… Ih glæder mig også helt vild til han kommer her op af… Og ikke mindste til hans kommende familie medlem også ankommer… Uh hvor jeg håber nr to har den rigtige pra status…

Okay, så blev jeg nysgerrig! :tihi: Kommende familiemedlem? :?

Jep endnu en med fire ben… Den er ikke så gammel så tiden må vise, men den er nuttet… Lad mig da sige det sådan at jeg håber Vibeke falder for den og den er pra negativ for den er nu altså også fin

Jeg er da faldet:hjerte: vi er ved at finde navn til ham, så er det bare at håbe på Pra status er negativ:kryds: