Transporthjælp fra Nørrebro til Tanddyreklinikken søges

Jeg har gavekort til tandeftersyn hos Ruhnau som skal bruges inden d. 30/4-10.
Der er endnu ikke bestilt tid.

Jeg vil høre om nogen har mulighed for at være behjælpelige med transport dertil og fra, da jeg syntes at det er en lang og besværlig tur med det offentlige, med to katte der bestemt ikke kan lide at være i deres transportkasser.

Alle omkostninger til benzin mv dækkes naturligvis. Og jeg giver også gerne middag eller noget, som tak for hjælpen :slight_smile:

Jeg håber at nogen har lyst :slight_smile:

Hejsa Rimmen. :slight_smile:

Hvor henne i verden ligger den klinik? Og hvornår regner du med det skal være? :slight_smile:

Kunne helt sikkert godt komme i den lille blå og kører for jer. S

[quote=Kimilla;342361]Hejsa Rimmen. :slight_smile:

Hvor henne i verden ligger den klinik? Og hvornår regner du med det skal være? :slight_smile:

Kunne helt sikkert godt komme i den lille blå og kører for jer. S[/quote]

Åh du er da en skat :wehu:

Den ligger i Måløv, adressen er Måløv Værkstedsby 99, 2760 Måløv
Jeg ved ikke hvornår det skal være, jeg regner med at ringe til dem og høre ad hvornår de har tid.

Jeg skal også lige have det til at passe med min vejleder på hospitalet mv.
Hvornår vil det passe dig bedst? :slight_smile: Dage, og tid på dagen mv.

[quote=Rimmen;342362]Åh du er da en skat :wehu:

Den ligger i Måløv, adressen er Måløv Værkstedsby 99, 2760 Måløv
Jeg ved ikke hvornår det skal være, jeg regner med at ringe til dem og høre ad hvornår de har tid.

Jeg skal også lige have det til at passe med min vejleder på hospitalet mv.
Hvornår vil det passe dig bedst? :slight_smile: Dage, og tid på dagen mv.[/quote]

Onsdage passer ikke ind, men ellers skulle der ikke være problemer. :slight_smile: - Bare ikke Torsdag formiddag. :slight_smile: Men ellers tror jeg at alt er helt fint. =)

Du må lige vende tilbage når du har en tid! :ok:

[quote=Kimilla;342363]Onsdage passer ikke ind, men ellers skulle der ikke være problemer. :slight_smile: - Bare ikke Torsdag formiddag. :slight_smile: Men ellers tror jeg at alt er helt fint. =)

Du må lige vende tilbage når du har en tid! :ok:[/quote]

Det er bare fint, jeg ser hvad jeg kan finde ud af :thumbup:

Tak -kramer

Jeg ser om jeg kan få en tid om formiddagen d. 15 eller 16, eller eftermiddagen d. 18. Hvordan er de dage for dig?

[quote=Rimmen;342364]Det er bare fint, jeg ser hvad jeg kan finde ud af :thumbup:

Tak -kramer

Jeg ser om jeg kan få en tid om formiddagen d. 15 eller 16, eller eftermiddagen d. 18. Hvordan er de dage for dig?[/quote]

Umiddelbart ser det ganske fint ud. :slight_smile: Bliver det D. 18, så er jeg hjemme igen kvart over elleve, og er klar der fra. :slight_smile:

Nå, hele uge 11 er Jens der ikke… Og jeg ved endnu ikke hvordan min uge 12 ser ud mht studiet…

Skal jeg ikke bare sende dig en sms eller ringe, når jeg ved lidt mere??:slight_smile:

Jo det lyder som en god idé. Du fanger mig bare på mobilen via sms eller ring når du evd mere. :slight_smile: