Transportkasse

Kender I denne transportkasse :?
Kan der være 2 NFO katte på 1 år i den :?
Er den god :?

Hvis du tager den store kan de sikker godt :stuck_out_tongue:

Vi har den lille (str. 4), og der kan i hvert fald godt være en stor maine coon og en stor skovkat i den - men så er de også glade for hinanden.

Du skal dog have hjul til den, da den ikke er noget værd uden.

Valg af transportkasse, og ikke mindst størrelsen, afhænger lidt af, hvor ofte du skal bruge den og i hvor lang tid ad gangen.
Er det blot til en sviptur til dyrlægen eller skal kattene være i den i længere tid f.eks. ved kørsel til udstillinger i ind- og udland osv. osv.
Samtidig er det også vigtigt at tænke på, om den kan være - OG ikke mindst komme ind i - en bil.

En Gulliver 4 er måske lige det mindste til 2 NFO’er.
Godt nok er de kun 1 år, som du skriver, men de vokser jo (fylde) indtil de bliver ca. 3 år :slight_smile:

Gulliver 6 har jeg haft engang.
Den er STOR - også for stor, hvis du spørger mig.
Der er selvfølgelig masser af plads i kassen, men den er meget “uhandy” og kræver næsten en varevogn, for den fylder altså både i højden og længden.

Gulliver 5 ville nok være mit valg.
Du kan evt. lave en hængekøje vha. et par rundstokke, lidt stof og et par strips :ok:
På den måde bliver der lidt mere plads i transportkassen.

PS. vi købte 4 hjul hos Ikea og satte dem på transportkassen.
En billig og meget praktisk løsning.

[QUOTE=Lindvig;543428]PS. vi købte 4 hjul hos Ikea og satte dem på transportkassen.
En billig og meget praktisk løsning.[/QUOTE]

Den kræver hjul - for den har ikke noget bærehåndtag.

Vi har den også - tror vist, at det er 5’eren. Jeg er glad for den, men igen - den mangler
indimellem bærehåndtaget, hvis man lige skal ned ad nogle trapper eller lignende.

[B]Ærgerligt at I ikke nåede at svare, den dag jeg postede indlægget, for jeg har bestilt str 4 og hjul til den også…
Håber misserne kan være i den :wink:

Jeg tror ikke, at jeg kan have større størrelse i min bil, er faktisk lidt usikker på denne størrelse også, men jeg må bare krydse fingre, for den kan være der, og at der er plads til begge misser :wink:
Det vil kun være til dyrelægen, at de begge skal være der på samme tid…
[/B]

En smuttur til dyrlæge med 2 NFO’er i en str. 4 = no problemos :ok:

[B]Takker Hanne :wink:

[/B]