Transportkasser

Er der nogen der har erfaring med den her transportkasser.

Kan ikke indsætte billede, så i må nøjes med link
Vil den være sikker nok til en stor Brite ? :slight_smile:

Sådan en har jeg - lidt ala, ihvertfald :slight_smile:
De passer ret godt til min bimsepige på 3 kilo, men min han-kat på ca 5 han fylder godt derinde … Men kan godt være der :wink:

Jeg har en der ligener meget en Gulliver kan ikke huske hvilket nummer, den ligner meget den på dit billede. I min er der også gitter i taget der kan åbnes. Jeg er ikke super vild med den, da jeg synes der er for stort et pres på de små sorte dimser som holder lågen fast. Det er som om de bliver presset neden ud - jeg kan til tider godt være lidt nervøs for at lågen kunne gå op på det helt forkerte tidspunkt.

Hov, glemte da at skrive resten …

Vil sige, det kommer an på hvor meget du skal bruge den, for som Anja nævner, så de sorte klikkere der skal holde lågen fast, de er ikke de mest stabile :slight_smile:

sådan en har jeg haft længe og været rigtig glad for den :slight_smile:

[QUOTE=MariaCecilie;907328]
Vil sige, det kommer an på hvor meget du skal bruge den, for som Anja nævner, så de sorte klikkere der skal holde lågen fast, de er ikke de mest stabile :)[/QUOTE]

Skal ikke bruge den meget, 1 højst måske 2 gange årligt. M en når man skal køre i bil med en stor brite på over 5 kilo, så skal den altså kunne holde :smiley:

Så vil jeg sige, så er den rigtig fin til formålet! :slight_smile:

Bølle vejer næsten 6kg, så det er ikke noget problem.

Tak for jeres svar :smiley:

Er der andre forslag til en god transportkasse til stor kat?
Indsæt gerne billede eller link :ok: