Travl søndag

Balut har haft en travl søndag i haven :slight_smile:

Her er han ved at skræmme duerne væk fra kirsebærtræet

Her er han ved at teste, om busken er solid og holdbar nok til at være i hans have :S

Hampus skal også lige have en tumletur

Og her driller han Hampus ved at kilde ham under tæerne :tihi:

Her ruller han så lige i det nye bed

Her er han ved at body-jord-rulle sig, inden han går ind i stuen :S

Her er han færdig med sin jordrulning

Balut elsker bare sin have - det eneste irriterende er bare hende med det åndssvage kamera :klapper:

Skønne billeder af dine lækre drenge :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Det ser da godt nok ud til, at det har været helt okay vejr “sydpå” - jeg kan hurtigt blive helt misundelig…

Det er da et par rigtige drenge, du der har. Hvor er de dejlige - og selvfølgelig skal man da vælte sig rundt i dejlig jord:wehuu:

Han er simpelthen så dejlig ham Balut :smiley:

Han er kanon skøn :wehuu:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Skønne-skønne drenge dem - og er det ikke Stampe, der har sneget sig med på det første billede ??

:hjerte::hjerte:

sikke en dejlig søndag han har haft sig :slight_smile:

Årh et par dejlige misser:wehuu:

Og det med at rulle sig i jorden kender vi da slet ikke til herhjemme… :fløjte:

Hilsen Jane, der lige har tørret mudderpoter af det rene, nyvaskede, tidligere hvide sengetøj :venter:

[quote=Temple Bar;182361]Skønne billeder af dine lækre drenge :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Det ser da godt nok ud til, at det har været helt okay vejr “sydpå” - jeg kan hurtigt blive helt misundelig…[/quote]

Ja, det er dejligt her sydpå :klapper:

Det var SÅ lækkert vejr i formiddags - lunt og dejligt, men over middag blev det skyet og hundekoldt. Faktisk stod termometeret sidst på eftermiddagen på 10 grader :rock:

Skønne-skønne drenge dem - og er det ikke Stampe, der har sneget sig med på det første billede ??

:hjerte::hjerte:[/quote]

Jo, det er Stampe, der har sneget sig ind på det første billede. Faktisk kan man indimellem sidde inde i stuen og undre sig over, hvad det er for en jordfræsning, der finder sted i det nye bed -surrender Det er såmænd bare Stampe, der graver i den løse jord :rock:

[quote=Jane;182375]
Hilsen Jane, der lige har tørret mudderpoter af det rene, nyvaskede, tidligere hvide sengetøj :venter:[/quote]

:uha: …mit renvaskede sengetøj :uha:

Sådan noget har man ikke med katte i huset…!

-LOL-LOL

Jeg bliver mere og mere vild med den kanin… prøv at se på billedet, begge hans ører er lisså chickt kastet over mod venstre side… eller har han bare ikke været til nakkefold-scanning ??

:hjerte:

[quote=Therese;182390]-LOL-LOL

Jeg bliver mere og mere vild med den kanin… prøv at se på billedet, begge hans ører er lisså chickt kastet over mod venstre side… eller har han bare ikke været til nakkefold-scanning ??

:hjerte:[/quote]

:klapper::klapper:

Jeg tror, ørerne SKAL sidde sådan på en kultivator :uha:

Hvor er de dog bare dejlige . . . . jeg vil osse ha’ sådan en have :wehuu:

Jeg tror, ørerne SKAL sidde sådan på en kultivator :uha:[/quote]

:ok::ok:

Okæi… jeg er ikke så god til den slags med haveredskaber…

:tihi:

Okæi… jeg er ikke så god til den slags med haveredskaber…

:tihi:[/quote]

En kultivator er sådan en, der vender al jorden :slight_smile: …og min Stampe-kultivator flytter vistnok blomsterløg i øjeblikket :besvimer::besvimer::besvimer:

:rock::rock::rock:

Tak for forklaringen, det vidste jeg ikke liiiige…

Stampe… du er bare så god til havearbejde, du kan både nippe blomsterhoveder OG vende jorden.

Jeg håber, at du får en god portion grøntfoder for dine anstrengelser derude.

:wehuu::wehuu:

Det er så rart at have , små dygtige medhjælper :thumbup: Samtidig med at haven bliver jo ikke mindre køn , med sådan nogle prydplanter :wehuu::wehuu:

Sikke en dejlig kribinet…dedt kalder jeg altid mine kræ når de er fyyldt med alverdens fnuller og skidt.
Jeg ved ikke om MCO’er er specielle dygtige, men mine er,…til at være kribinetter.
SMUK kat forøvrigt, men det har jeg vist skrevet før :tihi: