Tre år

Creamy, Petheaven Cocoa Cream, fyldte jo 3 år sidste weekend, og er blevet en smuk, stolt selvbevidst dame med de mest fantastiske grønne øjne :hjerte:
Jeg sad lige og kiggede på billeder og faldt over et, taget i starten af maj 2008. Hun har været lige 4 mdr og netop flyttet ind. Tænk, så lille hun var… :lovelove: (Ikke lille i den forstand, hun vejede da over 2 kg, men i forhold til nu)

Creamy idag :pote:

Sjovt at se udviklingen…

:lovelove:

Gud hvor er hun dog bedårerne - Og de øjne de er godt nok smukke :hjerte:

er hun allerede 3 :uha:
jamen jeg synes da lige det var i forgårs hun flyttede hjem til jer:?

men hun er bestemt ikke blevet mindre dejlig, af at blive ældre :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hun har virkelig nogle smukke øjne. Wauw, for en farve!
:wehuu:

Hvor er hun dog lækker og så nuttet hun så ud som killing:hjerte: Det er så utroligt et blik hun har :hjertehop:De øjne :hjerte:de kigger på en med kærlighed :love2:

Jeg har altid haft en svaghed for brune orientalere - hende her fortæller hvorfor!

Hun er virkelig fin - meget majestætsik og smukke øjne!

Ja, jeg vil give Pia ret - det er da ikke SÅ længe siden, hun flyttede ind :uha:

Hun er helt sikkert en smuk pige, der nyder sit luksusliv - STORT tillykke med hende :hjerte::hjerte:

WOW ja sagde du lige de mest fantastiske grønne øjne - jeg er da dybt forelsket i de øjne :hjerte:
De er da bare for skønne :wehuu:

Tak for alle roserne - som er bragt videre til Lady’en :slight_smile: Og ja, jeg synes også tiden flyver. Tullen er jo også bare en lille killing - der blev 2 år d. 2 november… :besvimer:
Jeg har et billede af Creamy the Cookie Monster som 5 mdr gammel, hvor man kan se at hendes øjne er i udvikling - de er grønne, men gule inde ved pupillen. Det er jo ikke spor rigtigt - men jeg elsker det billede :lovelove:

[QUOTE=Ann R;539046]Jeg har et billede af Creamy the Cookie Monster som 5 mdr gammel, hvor man kan se at hendes øjne er i udvikling - de er grønne, men gule inde ved pupillen. Det er jo ikke spor rigtigt - men jeg elsker det billede :lovelove:
[/QUOTE]

DET kan jeg godt forstå…fantastisk billede.
Og de øjne :besvimer::besvimer::besvimer: