Tre nye

Jeg var på det lokale kattehjem i formiddags & faldt for disse tre skønne katte. Jeg henter dem i aften :hjertehop:

Det er da vist en aprilsnar, Ea;) Men skønne er de:-)

De er dejlige alle tre :hjerte::hjerte::hjerte:, men Emina er nok ikke enig… :slight_smile:

[QUOTE=Enki;1167791]Jeg var på det lokale kattehjem i formiddags & faldt for disse tre skønne katte. Jeg henter dem i aften :hjertehop:

[/QUOTE]

Hvor er det godt at man kender dig, og Emina. :tihi:

Bortset fra det, hvem er smuksakken her?

Ja jeg regnede også med folk her inde, godt vidste at jeg ikke fra den ene dag til den anden, pludselig henter tre katte hjem, når jeg kun må have en :høhø:

Alle tre katte sidder på kattehjemmet i Hillerød http://www.kattehjemmet.dk/adoption.aspx

Jeg mødte dem i fredags & jo, jeg ville godt have haft dem alle tre, men især ham den langhåret skovkat, han var virkelig skøn & superkælen :hjerte:

& nej Finn, jeg tror ikke jeg var blevet populær hos Emina, hvis jeg pludselig lod TRE katte flytte ind :høhø:

Det er i øvrigt Anita/Horusac, der er fotografen bag billederne af de tre fine herre. :slight_smile:

ha ha god joke :wink: men jeg synes godt nok at ham her kunne være i familie med Lykkes…

[QUOTE=yvonne42;1167831]ha ha god joke :wink: men jeg synes godt nok at ham her kunne være i familie med Lykkes…

[/QUOTE]

Enig, dog er han Norsk Skovkat & havde jeg mulighed, måtte han godt flytte ind. :hjerte: