Trekkie har fødselsdag!

:tillykke:

Stort tillykke med fødselsdagen, Lisbeth… :flag:

Jeg håber det bliver en god og sjov dag :happybirthday:

:tillykke:

Også stort TILLYKKE herfra :flag:

Knus Gitte

:yourock::klaphat::tillykke::puuuuust::krammegave::ballon::ballon::happybirthday:

:tillykke: Stort tillykke med dagen! :tillykke:

Stort tillykke til Lisbeth fra mig også. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

:tillykke:

:balloner: T I L L Y K K E:balloner:

:gave: :gave: :gave: :gave: :gave:

[LEFT]Håber du får en rigtig dejlig dag med masser af solskin, fine gaver fra familie og masser af spas og grin fra Ozzy og Stevie :puuuuust:
[/LEFT]

Tillykke med føs’dagen - Håber du får en super dejlig dag og bliver max forkælet :wink:

:tillykke::tillykke::tillykke:

Håber du får en dejlig dag

:slight_smile:

:gave::gave::gave:

Hjerteligt tillykke med fødselsdagen - vi ønsker dig en rigtig dejlig dag

:jubiii: :pompom: :jubiii:

:blomstergave::blomstergave::blomstergave::blomstergave:

Stort tillykke med dagen…håber du får en dejlig dag

:sparegris
!!!Tillykke med føs’dagen!!!

håber du får en:fantatisk:dag!
:puuuuust::tillykke::krammegave::ballon::partytime:

Stort tillykke med dagen, Lisbeth :flag:

Skal du ud at køre futtog, eller skal du fejres derhjemme?

:kor: Dette er en syng selv sang, da der endnu ikke er lyd på vores indlæg :stuck_out_tongue:
Idag er det Trellies fødselsdag hurra hurra HURRAAAAAA (fortsæt selv, tror du kender den)

Håber du får en dejlig dag:thumbup:

Tillykke med fodselsdagen…

:happybirthday:

Tak allesammen :smiley:

Sikke en dejlig tråd at stå op til :slight_smile:

Jeg er blevet forkælet med rundstykker og kage, og så har Ozzy og Stevie opført en ballet (eller noget…) for mig rundt på alle væggene…
Sådan noget trætter:

:tihi:

Jeg skal på arbejde i dag, men heldigvis først i aften ( = efter aftensmadstid) så jeg regner med at lave noget lækkert. Men hvad det er ved jeg ikke helt endnu :slight_smile: Det fa’ens ved at ha’ fødselsdag sidst på måneden er jo at det sætter en begrænsning på hvor meget man kan svinge koteletten. Men nu må vi se :slight_smile: Vi er normalt på Jensens eller sådan noget når en af os har fødselsdag, men vi udskyder det nok til den mindste er hjemme fra efterskolen, det er lissom mest hyggeligt når vi er der allesammen :slight_smile:

:gave: :gave: Hjertelig tillykke med fødselsdagen, jeg håber, at du får en dejlig dag :gave: :gave:

:flag: :flag:

Stort tillykke! :kram:
Håber du bliver fejret af mand, børn, kolleger, venner og artige katte (nåh nej… :slem: :slem:)

Tillykke med dagen.