Trille blev væk :(

Vi tog idag på ferie til Randers… Jeg var træt efter turen … Så faldt i søvn vågner så og spørger min kammerat hhvor er hundene? Ingen af dem kan ses nogen steder… Jeg finder ret hurtigt bamse … Han var igang med at grave sig ned til kineserne… Men trille var væk. Vi leder alle efter hende men hun kan ikke findes nogen steder. Jeg ringer så til politiet og får fat på en betjent. Spørger ham pænt om der er fremlyst en hund i Randers. Han beder mig beskrive min hund. Og rigtigt nok der var en med en ligende beskrivelse fundet… YES tænkte jeg lykkelig. Kvinden ringer op efter lidt og jeg kører ud og henter hende hjem. Hun var endt i assentorf. Hun var blevet fundet en km væk fra huset. Hun havde dog haft det godt nåede været til fødselsdag fået frikadeller og flæskesvær og dem som havde fundet hende syntes hun var en fantastisk hund… Men nøj hvor var det ikke sjovt. Aner ikke om hun havde været væk i 10min eller 2timer :frowning: nå men vi lærte alle lektien mest mig.
trille blev væk… Men kom heldigvis helskindet hjem til mig igen.

det var godt det endte godt, men sikken en forskækkelse du må have fået.

Godt at hun kom hjem uskadt :thumbup:

Puha ikke en oplevelse man har brug for. Godt du fandt hende! :kram:

Nu ved jeg ikke hvor i Randers I var, men det er også sagen uvedkommende for Assentoft er langt væk med mindre man er i Assentoft :wink:

Godt hun blev fundet af søde mennesker og kom godt hjem :slight_smile:

[QUOTE=Gizzemissen;1187718]Nu ved jeg ikke hvor i Randers I var, men det er også sagen uvedkommende for Assentoft er langt væk med mindre man er i Assentoft :wink:

Godt hun blev fundet af søde mennesker og kom godt hjem :)[/QUOTE]

Ja, hun kan da ikke selv være løbet derud :?

Men det lyder, som om hun i det mindste har hygget sig :slight_smile:

Det var da en skrækkelig oplevelse, godt du fandt dem begge igen… gyser ved tanken om hvad der kunne være sket…

Vi er ude i et industrikvarter og der er kæmpe monsterveje overalt som ikke er hundevenlige. Jeg gik egentlig bare og kiggede i vejkanten… Men hun kom sikkert hjem :slight_smile:

Tror jeg ved så nogenlunde hvor I var så…pyha, godt hun ikke kom for tæt på nogen af alle de meget hurtigtkørende biler i området :uha: