Trimmer?

Jeg har efterhånden indset, at uanset konsistensen på Cæsar og Fnuggis afføring, sætter det sig i deres pels. :S

For tiden er Cæsars bukser ret filtrede, pga. en gang diarre. En lille filterknude, har det jo med at brede sig til en hel kage.

Jeg har en mennesketrimmer, og det fungerer da. :slight_smile: (Og jeg er i fuld gang med at forvandle Cæsars bag fra semilanghåret, til semiskaldet. :høhø:) Men som sagt har jeg indset at det er et “problem” der altid vil være der, og når jeg samtidig har planer om at have semilanghårede resten af mit liv, kan jeg ligeså godt investere i ordentlig udstyr.

Jeg kunne søge løs på nettet, men intet slår “rigtige” menneskers erfaring.

Så hvad siger I? Hvilken trimmer bør jeg købe? Og kan jeg i øvrigt gøre noget for at afhjælpe problemet?

Jeg kan kun blive ved med at advokere for denne trimmer. Den er rimelig lydløs, den er trådløs og så har den to batterier. Ingen af mine misser er bange for den og det siger meget.

Jeg ved at der er flere her på kattegale som har den og som kun har godt at sige om den. Jeg gav 139 Euro på ebay.de inclusiv porto. Måske kan du få den billigere andre steder, men jeg tror det næppe.

PS. Købte en dyr klipper til til at klippe min mand med også, men denne er bedre til det også :høhø: