Trist..men nu rejste de igen

vi har ellers haft nogle rigtig dejlige dage sammen [bigloony]

Vi har bare råhygget så det batter og de var da heller ikke meget for at skulle rejse meeeeeeeeeeeeennn de har jo noget der hedder et job… :smiley: som de skal møde på mandag morgen… :frowning:

Hvor var det bare utrolig lækkert at de var her…hygge hygge hygge hygge og atter hygge…det ville jo gå helt galt hvis vi var naboer :smiley:

Nå men der er kun 1 1/2 mdr til vi ser dem igen…det er da til at klare… [bigloony]

Ihhhh hvor jeg allerede glæder mig til det… [bigloony]

hvor er det dejligt at høre :slight_smile:

godt det kun er 6 ugers ventetid :slight_smile: til hyggen begynder igen ! :smiley:

-kramer i mens så ventetiden ikke er så lang :smiley:

Enig -thumbs

Der er ikke noget skønnere end at råhygge med sine unger -weee [bigkiss]

I fredags var vi (vores lille kærnefamlie) en tur i ZOO - og se de STORE KATTE - med madpakke -skål trækvogn og kørestol. -olding . . (det sidste var godt nok grænseoverskridende for mig - men nu skulle det prøves af) . . . . -uha

Alt nyt er overskridende…men når det ellers virker…ja så er det vel godt… [bigloony] Der er da ikke noget galt i at blive transporteret rundt i en kørestol…man kender jo selv grunden og er der andre der ikke forstår det… -sorry så er det deres problem… :smiley:

TAK for dine søde ord -blomst

Alt nyt er overskridende…men når det ellers virker…ja så er det vel godt… [bigloony] Der er da ikke noget galt i at blive transporteret rundt i en kørestol…man kender jo selv grunden og er der andre der ikke forstår det… -sorry så er det deres problem… :D[/quote]

Enig -thumbs