Trixie dronningen af tilst

må jeg præsentere superkatten trixie som lige er blevet 7 år, vi har haft trixie fra hun var 4 mdr gammel, vi fik hende fra odder kattehjem og efter sigende skulle hun være en blanding af en bengaler og en huskat og hun har en hel del af bengalerens sind og opførsel. trixie skulle ha været aflivet da hun er resultatet af en “ulovlig” parring, men heldigvis gik det ikke så galt. trixie er en frækkert uden lige, en hun er endelig begyndt at falde lidt til ro, selvom hun får mange sjove indfald i løbet af en dag, som i måske kan se på nogle af billederne har hun ikke meget pels på mavsen, og det er pga af noget foder-allergi som vi da heldigvis har fået styr på og nu er der godt med pels på vej igen. trixie er helt klart fars tøs og hvor jeg er, er trixie osse og det er egentlig lidt sjovt for da vi fik hende og 2 år frem var hun bange for mig. idag er det stort set kun far der duer, hun følger mig til døren når jeg skal ud og hun står og skriger indtil jeg har nusset hende farvel, hun ligger altid hos mig når jeg sidder ved puteren, kommer ind og natten og kysser godnat. hvad der er endnu sjovere er faktisk at trixie er fru tonya’s kat, men det skal trix nu nok slev bestemme. billederne er taget igår aftes og ku godt ha været bedre

:slight_smile: hen er da en dejlig misser :slight_smile: Kan det passe der er en smule “bøf” over hende? :wink:

nu er jeg ikke helt sikker på hvad du mener med bøfS men hvis bøf betyder lidt buttet så er svaret klart nej, trixie er i perfekt kondition og har nul hængeblæver el lign. kan godt se det ser sådan ud på billederne. dog har hun været en smule tyk engang, men det er ihvertfald over nu

Super skøn billedserie af din smukke dronning :hjerte:

Tillykke, Trixie - titlen dronning af Tilst kan ikke anfægtes. Du er godt nok lidt for tynd, men ellers ganske net. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup