Trøje - Hjæælp

Hej allesammen :smiley:

Jeg skal have lavet en t-shirt, en af dem man kan designe selv på nettet, til Børkop udstillingen d. 20-21 Juli.
For jeg har nemlig fødseldag hæhæ, så udstillingen og trøjen bliver en gave til mig selv, det må man jo gerne engang imellem hehe

Men jeg er fuldkommen idé forladt i denne snotnæse-ny medicin tid… Så hvis der er nogen som har lyst til at kaste sig ud i projektet bliver jeg da glad :smiley:
Jeg bliver forresten 22 år d. 21/07

:smiley: Den må i farven gerne være en smule kattehår venlig hæhæ… Men ellers har i fuldkommen frit spil :smiley: takker til jer som vil prøve…

Mvh Loan

En kort lille notits :smiley: Jeg går aldrig i langærmet bluser/trøjer for så koger jeg over indeni :wink:

Vistaprint har faktisk mange pæne færdige designs :slight_smile: Det var et af deres jeg brugte da jeg lavede denneher:

hvor jeg så bare selv satte tekst på :slight_smile:

Links for hævlede Lisbeth, links! :stuck_out_tongue:

nu er lisbeth nok ude og lege med tog, så jeg regner med at det er det her du søger Saga, må jo hellere give dig linket inden du går helt ud af skoen og tænk sig, jeg fandt det på hmmmmmm vistaprints side:høhø:

http://www.vistaprint.dk/gallery.aspx?pg=6&xnav=MensTshirts_TsrButton

vistaprint.dk :slight_smile:

[QUOTE=Johnny;1012552]nu er lisbeth nok ude og lege med tog, så jeg regner med at det er det her du søger Saga, må jo hellere give dig linket inden du går helt ud af skoen og tænk sig, jeg fandt det på hmmmmmm vistaprints side:høhø:

http://www.vistaprint.dk/gallery.aspx?pg=6&xnav=MensTshirts_TsrButton[/QUOTE]

Jamen altså… Det var ikke så sk*de svært at finde vistaprints hjemmeside. :stuck_out_tongue:
Det var designet der var svært at finde… De har en del af dem. Endte med endelig at finde det, ved at søge på “cat”…
Men det har bare ikke de samme flotte farver som Lisbeths. hyl

Nå? Jeg har da ikke lavet om på farverne… ikke hvad jeg kan huske.,. og hvis jeg har kunnet, så kan man da nok endnu…

Hm og jeg kan så i øvrigt IKKE finde det design jeg har brugt… Hmm

OK Nu har jeg grejet den.

Vælg “Skift layout” og vælg den hvor billedet kun er som “brystlommelogo” - uden hæslige kanter rundt om. Så kan du redigere i det alt det du vil :smiley:

eller søg på katte :slight_smile:

Tænkte mere sådan på en fødselsdagstrøje hehe, nu hvor jeg har valgt at give mig selv den ekstra udstilling i gave til mig selv hehe :slight_smile:
Hvis der nu var nogle kreative personer der kunne mikse en sej trøje sammen :smiley:

Så det du egentlig vil ha’ er ikke et af de færdige designs, men et helt nyt? :slight_smile:

Det koster ekstra, bare så du er forberedt (i al fald på Vistaprint)

CafePress.com kan man let uploade sit helt eget design, og deres T-shirts er også af fin kvalitet

Jamen det ved jeg slet ikke… Det var mere om nogen havde fantasien til evt at finde et billede som allerede er lavet og så skrive et eller andet til… Det eneste jeg selv kunne hitte på var Brithday Child…

Efter at have siddet 1 time og prøvet… Så opgav at komme på noget selv…

Det er jo osse lidt om det er en trøje du vil kunne bruge mere end den ene dag :slight_smile: (eller hvert år på din fødselsdag) :slight_smile:

For ellers kunne man jo lave noget med flag og navn… men uden at skrive decideret “Det er min fødselsdag”

Det vidst bare til den engangs fornøjelse :wink:

Jamenaltså… hvis du kan bruge noget i den retning så er du velkommen :slight_smile: (det er en png med gennemsigtig baggrund så du kan bruge den på andet end hvidt hvis du vil)
http://trekkiegrrrl.dk/fodselsdagstroje.png (Størrelsen er A4 - liggende - hvis du printer den ud)

Nå men har været inde og prøve lidt… Hvilken synes du bedst om… Overvejede lidt at lave en hvor der bare stod DK Housecats, men kom i tanke om jeg måske på et tidspunkt ikke kun har huskatte med så det gik jeg lidt fra igen

Hvorfor gå rundt på en udstilling i en t-shirt med sådan en tekst?
For at få en masse tillykker?

Det var nu ikke min tanke bag den, men hvis det er så forkert, er det da let at lade være.

Dropper bare emnet, tak Trekkie…

[QUOTE=LoanS;1013855]Nå men har været inde og prøve lidt… Hvilken synes du bedst om… Overvejede lidt at lave en hvor der bare stod DK Housecats, men kom i tanke om jeg måske på et tidspunkt ikke kun har huskatte med så det gik jeg lidt fra igen

[/QUOTE]

Jeg kan bedst lide denne. :slight_smile:
Så kan den bruges mere end én gang! :smiley: