Trolderina er indlagt

I går aftes bemærkede jeg at lille Trold var lidt mere stille end ellers, så jeg tænkte vi lige skulle holde lidt øje med hende de næste dage.
Da jeg så kom hjem fra arbejde, lå hun bare på sofaen og det var tydeligt noget var galt, så jeg ringede til Herning med det samme. Jeg fik af vide at hvis jeg kunne være der inden kl. 16 ville der stadig være en dyrlæge så jeg hastede til Herning. Normalt tager det en god time at køre turen, men jeg klarede den på lidt under 3 kvarter.
Da jeg kom derned var Trold voldsomt dehydreret, havde 40,6 i feber og var så slap hun knap kunne stå.
Jeg har ikke gjort ret meget andet end at tude siden jeg kom hjem. ER så bekymret for hende og SÅ sur på mig selv. Hvorfor havde jeg dog ikke set det i går aftes??

Kryds lige fingre for min lille pige

Jeg krydser det hele og lidt mere til!!! Hvor er det træls for din lille kat! Du skal ikke bebrejde dig selv, det kunne måske også have været ingenting! Det er bare godt at hun er kommet afsted nu!!

håber at din lille Trold hurtig bliver frisk igen :kryds::kryds::kryds::kryds:

:kryds: til jer!

Jeg håber på en positiv opdatering i morgen. :slight_smile:

:kryds::kryds::kryds: for lille Trold!

Håber at hun snart får det bedre :kryds::kryds::kryds:

:kryds:

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

:kryds::kryds::kryds:Krydser alt jeg har:kryds::kryds::kryds:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

:kryds:Jeg krydser med for Trolderina og håber, at hun har det meget bedre i dag :kryds:

:kryds::kryds::kryds:

Håber Trolderina er i bedring, og at det ikke er noget alvorligt.

Jeg har selv set, hvad det gør ved katten, når væskebalancen er på plads igen :slight_smile:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: for at Trolderina snart er hjemme igen, men sikken en forskrækkelse

Jeg håber du får gode nyheder idag :kram:

:trøste: Jeg håber der er gode nyheder idag

Åh hvor frygteligt :frowning: Der er altså ikke noget værr eend når ens dyr er syge.

Krydser fingre for gode nyheder…

Krydser fingre for Trolderine og håber hun hurtigt er ok igen :kryds::kryds: :kryds:

Stort kram

Håber virkelig de kan hjælpe lille Trolle - hvis hun er hos Vibeke & Jesper er hun i de bedste hænder, jeg véd de gør alt hvad der står i deres magt for at hjælpe misserne!

Masser af krydsede fingre og tanker!

/Mette

Jeg hørte fra Vibeke tidligere i dag og der var tilstanden desværre ikke voldsom positiv :ked:
Trolde havde gulsot i går da hun kom ind, og i dag er det forværret. Hendes lever har taget skade men hvor lidt eller meget kan jeg simpelthen ikke huske. Hun ligger stadig med væskedrop - alt i alt min lille pige har det ikke godt :vræle:

Det positive er så at feberen er faldet og hun har spist lidt selv.

Vibeke ringer senere for at fortælle, hvordan det går.

ps. Mette. Det er Vibeke og Jesper hun er hos.

Du får lige et :kram: og fortsat :kryds: herfra.