Tror du på soulmates?

Sjælevenner findes de?

Jeg tror på dem. Hvad er dine tanker om den slags?

Og hvad tror du der er meningen med sjælevenner, hvis de mødes?

Jeg lægger ud

Ja jeg tror på dem, og jeg har også mødt flere. Begge køn, og begrebet er for mig ikke isoleret til “kærester”. Fælles for dem alle er, at det er mennesker, som kommer til at lære mig noget helt utroligt vigtigt om mig selv - udvikler mig - og det er ikke altid lyserødt og nemt. Jo stærkere bånd, jo større læreprocess og jo dybere læring

Det er min erfaring med sjælevenner

Ja jeg tror på sjælevenner.

Det er personer man har mødt mange gange før … i andre liv.
Disse sjælevenner kan være permanent i ens liv eller være forbigående bekendtskaber, der blot kom forbi, for at lære en noget … som et led i ens udvikling.

Jeg tror også på sjæleuvenner.
Disse personer dukker også op i ens liv, indtil den dag, hvor man lærer at sige fra.

Uh dem havde jeg ikke tænkt på - de er vel de bedste læremestre :slight_smile:

Ja, jeg bor sammen med min :hjerte:

Jo det tror jeg på findes. For mig behøver det ikke være lig med en kæreste. Man møder personer på forskellige stadier i ens liv og af begge køn, enkelte vil jeg betegne som soulmates. Selv har jeg kendt min soulmate i nu over 20 år

Jeps, min ene lillebroder er min soulmate, langt de fleste andre jeg har troet var en soulmate’s har vidst sig at være u-soulmate’s.
Min kat Zilaz var helt klart min soulmate.

Det gør jeg bestemt :slight_smile: På både godt og ondt :slight_smile:

Jeg tror også på at soulmates på både godt og ondt kan være “forbigående” (mangler lige det rigtige ord :slight_smile: )
Min ex har været min soulmate i 19 år, og selvom jeg til tider virkelig HADER hans handlinger, så vil der altid være en del af mig, der forbinder mig til ham (og ikke kun i kraft af vores datter) Der er ingen mennesker i verden, der kender mig, som ham, ingen mennesker der kan se på mig, hvad jeg tænker og ingen der kan agere udfra det ikke sagte som ham.
Min anden soulmate er min niece. Vi er som tvillinger. Jeg kan ikke fortælle med ord, hvor meget vi ligner hinanden. Men et sødt og sjovt eksempel er at vi samme dag køber samme bluse uden vi ved den anden gør det. Vi har flere gange ringet op til hinanden, hvor vores opkald krydser hinanden, så tlf enten er optaget eller vi får hinanden i røret uden at trykke nummeret. Vi svarer tit ordret hinanden i munden, hvis vi er sammen til noget.

Den 13.12.2012 har jeg været sammen med Kæresten i 22 år…jeg håber aldrig, det bliver anderledes.