Tror du på stjernetegn?

Jeg er fiskene (flertal ja det er korrekt) - hvad er du?

:slight_smile:

Jeg tror på det. Jeg synes det passer helt utrolig godt på mig de ting der står.
Men naturligvis kan man altid ændre sig og integrere andre tegn/kvaliteter i sin personlighed. Jeg tror ikke på en fast størrelse

Men hvad tænker du om stjernetegnene?

Er det ren vrøvl eller hvad? :cool:

Jeg tror helt bestemt på det! Jeg er tyr helt ud til fingerspidserne. Det passer SÅ godt på mig hehe…

Jeg er vædder og det passer også ret godt på mig :wink:

Jeg er stenbuk, og noget passer på mig, og noget gør ikke.

Jeg synes faktisk også det passer på mine kattes tegn haha Måske læser jeg noget ind, som ikke er der.

Skorpionen passer også godt på min fyr! Hold da op - når man begynder at læse på det her, så er det faktisk lidt sjovt

Men det er godt nok også generelt :slight_smile:

Jeg er krebs og en stor del af det der bliver sagt om mit stjernetegn, passer meget godt (jeg kravler sidelæns og forsvinder lynhurtigt ind i min skal, når der er udsigt til problemer :cool:).
Der er dog især en ting der går igen, der bare overhoved ikke passer til mig, nemlig at krebsekvinder er husmødre til fingespidserne og elsker både at lave mad og holde sit hjem i pinlig orden … der kunne man ikke have skudt mere ved siden af, for mit vedkommende :surrender1:

Sådan har jeg det osse…er også stenbuk

Vandbærer - det meste passer hvis meget godt.

Skorpion - det passer hvis jeg vil ha’ det … :wink:

Vægt. Det er derfor jeg er så afbalanceret :klapper:

Manden er Krebs. Og alle steder har jeg læst at vægt + krebs er den mest UMULIGE sammensætning overhovedet… men nu har vi da holdt hinanden ud i snart 30 år, så deeeet…

Ældste datter er Skorpion, det passer sådan set meget godt til hende. Yngste er LIGE præcis vægt (24.09) og altså… vi både ligner hinanden på mange punkter… og så er vi også meget forskellige på andre.

Mon ikke det er sådan at man hæfter sig ved de egenskaber man synes passer, og så går lidt let hen over de andre?

Sjovt nok er jeg Slange i den kinesiske zodiac. OG født i Slangens år :smiley: OG Slytherin :wink: så det passer super!

Jeg er også liiige præcis Vædder :slight_smile:

Jeg er jomfru…
Ved faktisk ikke om det passer, for har ikke rigtig læst noget om det :)…hehe…

Jeg er Jomfru, og har et meget afslappet forhold til det stjerne halløj :slight_smile: Sagt på anden måde… hvis ugeblads opslaget er godt, SÅ tror jeg på det, hvis det er noget hø, så er det bare noget vrøvl :wink: :smiley:

Nej jeg tror ikke på astrologi,og det på trods af, at jeg har gået på kursus i det og læst alt hvad jeg kunne få fat i om det emne.Jeg lavede også hele familiens horoskoper og de syntes også godt om dem,fordi for at være en god astrolog skal man også have en god indfølingsevne,og jeg mener da at jeg kender min familie ret godt.Der er nemlig så mange ting at tage i betragtning at man kan få det til at passe på hvem som helst.Og da det gik op for mig holdt jeg op med at tro på astrologi.
Men hvis man tror på det:rolleyes: skal man bare vide, at stjernetegnet eller rettere soltegnet er det mindste af hele historien,soltegnet er ens kerne, ens indre jeg,mens ascendanten ,det stjernetegn som stiger op på himlen ,når man bliver født er det ansigt man viser verden,og månetegnet er ens følelser.Så hvis man føler ens stjernetegn ikke helt passer er det fordi de tre ting sjældent er ens.:muhaha:

Jeg er Skytte med Skorpionen i ascendanten, Kæresten Min er Skorpion med Skorpionen i ascendanten…så mon jeg er mest Skytte eller Skorpion…aner det ikke. Jeg tror ikke på det…der er så mange andre ting, der kendetegner et menneske end stjernetegn.

Jeg er født i Rottens år, og jeg hader Rotter :besvimer:

Jeg er en ged. Det passer, stædig og kan stange :klapper:

Har lige googlet mig frem til jeg er Hare… Jeg er hverken hurtig eller gesvint til gengæld bliver jeg blændet af billygter selvom de er laaaaaaangt væk :klapper:

:klapper::klapper::klapper::klapper:

nej jeg tror ikke på det.