Tror i denne taske kan holde til en kats klør?

Jeg er ude efter noget andet at transportere mine katte i en de alm plast transport boxe jeg har. Faldt så lige over denne her og har nu fundet flere af den slags men er lidt i tvivl om hvorvidt de ville kunne holde til en lige højre/vesntr fra kattens poter.

http://www.petdreams.dk/trolley_eleganc … p-561.html

Jeg skulle jo helst ikke midste en kat -what på vejen til dr. dyr eller ligende.

-lazykitty -pote -pote -pote -pote

Jeg er dybt forelsket i den trolley… Jeg har haft den i hånden da en anden her inde vandt den i et lotteri og kvaliteten virker udmærket. Jeg ville ihvertfald gerne have sådan en

holde jo… forblive køn ?? not a chance…

men jeg tror nu nok den skal holde…

det jeg tænker mest på er hvis katten hænger fast med kløerne… så er det pludselig en meget febrilsk lille misser…

det virker som noget meget krafigt stof, så vidt jeg husker minder det meget om kansas stof (stoffet på en fat boy sækkestof)

Så jeg tror faktisk at det vil holde rimeligt godt

Jeg ville ikke købe den. Der er for meget maskenet. Jeg har set en ejer på vej op af trappen i lufthavnen med sin kat som laver hul i nettet, med en klo var den igang med lynlåsen. Jeg fik hende gjort opmærksom på det inden jeg med bestemt hånd blev dirigeret ned.
Men aby’er er meget opfindsomme.

Jeg ville ihvertfald lige tjekke priserne ud på den rundt omkring. For jeg mener at have set den noget billigere… [smilie=hate-tunz.gif]