Tror I han er mere tilpas når han er ene hankat

Se lige vores krølle…Han er normalt en lidt hal nervøs kat, og meget uro i sig, han ligger ikke stille så længe af gangen. Og han sover altid oppe i vores seng om natten.

Men de her dage hvor Mally har været væk, har han været en helt anden misser. Og vi har slet ikke set ham inde ved os i de her nætter.

Tror I krøller måske egner sig bedre til at være alene hankat?

Her lå han i en time hos Peter og bare lå…

Hov - man får også rigtig en fornemmelse af hvor stor han er, når han ligger der.

Jeg kan desværre ikke se billederne.

I får lige billedet igen

Nu kan jeg se det - tak. Han nyder det rigtigt. :smiley:

Hvis han er mere kælen, nu hvor Mally er væk, er det nok snarere et udtryk for lidt utryghed, fordi noget er anderledes, end det plejer. Når Mally så kommer hjem igen og lugter anderledes, skal der sikkert lige hvæses lidt - med det går over. :kryds:

Ok…Jamen så må vi jo nyde hans overkælenhed så længe det varer.

Krølle hvæser ikke - men Duchess skal nok både Hvæse og knorre.

Hvor er han lækker og hoooooooold da op, han er afslappet. Jeg er enig med FF forresten :slight_smile:

Det er meget normalt, at tilbageblevne katte ændrer adfærd.
Som Finn skriver, skyldes det sandsynligvis utryghed ved det ændrede.

Ok… Jamen så kan jeg sige at det rager vores hunkat en papskid at han ikke er her. Og han er ellers far til hendes killing. Hun opfører sig total som hun plejer.

Mine katte reagerer også meget forskelligt, når der sker nyt. Nogle accepterer nye katte i løbet af et par timer, andre tager det flere uger osv.
Katte er forskellige :slight_smile:

Duchess bliver meget sur og tvær hvis der kommer en “ny” kat ind, eller en kat hun ikke har set længe. Men tager du en kat væk så er hun ligeglad.