Sådan leges der også her hver dag. Jeg ligger dog ikke på knæene, det kan jeg desværre ikke.
Men her tæskes der også rundt overalt i huset. Der ligges på lur, laves skinangreb, springes frem i en døråbning, forfølges gennem stuerne, gennem legetunnel osv. Det bedste er når Bina i høj fart lander i sofaen eller i lænestolen, ligger helt fladmast bag en pude eller et armlæn (nøjagtigt som hun gør når hun lurer på et potentielt bytte når vi går tur) og hun i egne øjne er fuldstændig usynlig
Det er ubeskriveligt, men først kigger hun forsigtigt op, og ligeså snart hun ser mig, gør hun sig endnu mere flad i hele kroppen, flader ørerne ud til siderne, øjnene bliver lettere vilde, så spændes hele bagparten op, og bagbenene lægges godt til rette, klar til det helt store angreb/spring. Hvis jeg så flytter mig lidt ud af hendes synsfelt, løfter hun hovedet stadivæk med ørerne ud til siden, så siger jeg til hende, jeg kan godt seeee dig, så sænker hun lynhurtigt hovedet igen, gør sig endnu mere flad i kroppen, for et sekund efter, at eksplodere i en ny skøn jagt. Årrh hun er et syn for guder 
Sofaerne og stolen begynder i den grad, at bære præg af vores leg, og har bestemt ikke godt af lige den aktivitet. Så er det heldigt at “vi” mest gør det når “far” ikke er hjemme :høhø: Men i weekenden, skal vi da også lege, man kan jo ikke bare holde pause i den slags aktiviteter, selvom han rynker brynene, og synes hans lænestol lider overlast, især på ryglænet hvor hun ofte lander oppe ovenpå, og ligger og troner med alle klørerne godt forankret i læderet. Nu er sofaer møbler og den slags “brugsgenstande” for mit vedkommende, og ja de skal da bruges skal de ikke? 
Men hun kan sagtens ligge sødt og roligt i “fars stol”, hvilket hun nok mest gør for, at formilde ham, så han ikke aner uråd om hvad hun allerhelst vil bruge den til :engel2:

Bina tager aldrig fysisk kontakt under vores tagfatlege, de foregår på afstand, men det tror jeg har noget at gøre med, at hun generelt ikke bryder sig om tæt kontakt. Det er jo noget jeg har arbejdet med hele tiden, og heldigvis begynder den side af hende virkelig at udvikle sig. Så måske en dag hun i et skinangreb tør komme helt tæt på, så der også kan komme lidt “bryderi” ind i legen. For hun er virkelig en mis efter fuld knald på aktiviteterne, elsker sjov, spas og masser af ballade. Derfor hun også går under “nicket” Bisse/bølle/ballade missen 
At der var så meget spræl og eksplosiv dejlig energi i den type kat, havde jeg aldrig forestillet mig den gang vi fik hende. Hun er bestemt ikke blot til pynt, men hele tiden fuld af skønne overraskelser - det er helt sikkert.
Mvh
Yvonne
:fløjte: Synes mit navn, er nævnt i dette indlæg. Beskrivelsen kan jeg da slet ikke genkende eller nowet 
Potedask
Bina:fin: