True Blood, Anyone? Sæson 3 på Zulu

Bing bong: Servicemeddelselse

I tilfælde af, at der skulle være nogen her, som ligesom jeg, synes at True Blood er en serie, der er værd at se, så har jeg set et sted, at Zulu på søndag den 27. februar sender hele sæson 3 fra kl. 12.00.

Så jeg regner med bare at plante måsen i sofaen med forsyninger klar til 12 timers fjernsynskiggeri, for det vil jeg da ikke gå glip af:) - Wuhuuuuu!!!

Århhh ja, True Blood…jeg er klar når de åbner op for sæson 3 for jeg SKAL altså se hvad der er sket med Bill siden han blev slæbt ud af restauranten efter at have friet til Sookie :ked::ups:

:wehu::wehu:

Jeg troede de havde stoppet serien helt på Zulu… Til min store ærgelse… De har de sidste 2 søndage sendt de første 2 sæsoner, så vidt jeg har kunne forstå og se… Så det er jo fantastisk at der kommer helt nye afsnit på søndag, som man kan putte under dynen til… :smiley:

For det er da helt nye afsnit ikk? :ups:

For det er da helt nye afsnit ikk? :ups:[/QUOTE]

Jep, og jeg glæder mig også :slight_smile:

Ih altsår… hvor jeg ærger mig rigtigt meget lige nu, over at jeg ikke kan se Zulu på mit fjernsyn:ups: godt jeg har læst de bøger (som de valgte at oversætte til dansk) For det er da en vildt god serie med for en gangs skyld rigtige vampyrer:ok::dracula:

Hint: man kan købe de to første sæsoner på DVD herhjemme :wink:

Hehe I know men synes de er en smugle dyre:tihi: så venter på at de kommer på udsalg:D

Og godt nyt… Sæson 4 starter den 12. juni i USA :wehu: Så plejer man at kunne hente dem ned dagen efter så jeg ved godt hvad jeg skal lave hver mandag i juni :ok: Nu har jeg også set alle 3 sæsoner aaaaalt for mange gange og bøgerne er vist også blevet læst mere end de burde :ups: jeg GLÆDER MIG! Og mon ikke jeg også kommer til at sidde klistret foran skærmen når zulu viser sæson 3… bare fordi jeg ikke kan lade være. :engel:

Jamen så skal Spike og jeg da fundet hygge dynen frem på Søndag . Jeg skal da heldigvis ikke noget andet end at tulle rundt hjemme. :slight_smile:

Det bliver godt nok en intens tv-søndag.

Først True Blood fra 12 til 23.35 og så Oscar-transmission fra midnat…og et eller andet sted skal jeg også have passet aftenens afsnit af Fringe ind.

Jeg er sikker på jeg ender med meget firkantede øjne :yikes: - helt frivilligt :høhø:

[QUOTE=Gizzemissen;553870]Det bliver godt nok en intens tv-søndag.

Først True Blood fra 12 til 23.35 og så Oscar-transmission fra midnat…og et eller andet sted skal jeg også have passet aftenens afsnit af Fringe ind.

Jeg er sikker på jeg ender med meget firkantede øjne :yikes: - helt frivilligt :høhø:[/QUOTE]

:tihi: Det samme gælder for mig… Tror dog at jeg indimellem falder i søvn, som jeg plejer… Især med Oscars… Sidste år faldt jeg i søvn lige inden alt det spændende begyndte (Best actress osv) :dokdok: Typisk mig…

Mange Tak for svar :smiley:

Sidste år holdt jeg mig vågen fra start til slut og nåede lige 50 minutters søvn inden det var op igen og ud af døren i praktik…jeg sov rigtigt godt OG tidligt den aften…

I år siger hverken værterne eller de nominerede film mig noget specielt, så hvis jeg falder i søvn gør det nok ikke så meget - bare jeg når alle kjolerne :wink:

Nah, jeg ved ikke rigtigt… Vampyrer, som mennesker kan fange og tappe blod af - som de så bruger som narko? :øhmm: Og de kan godt bide folk lidt - det sker der ikke noget ved? Og de kan smittes med hepatitis? :gruble: Dér hoppede kæden altså lidt af for mig :wink: - så jeg har kun set sæson 1. Men den var da underholdende :slight_smile:

[QUOTE=Gizzemissen;554047]Sidste år holdt jeg mig vågen fra start til slut og nåede lige 50 minutters søvn inden det var op igen og ud af døren i praktik…jeg sov rigtigt godt OG tidligt den aften…

I år siger hverken værterne eller de nominerede film mig noget specielt, så hvis jeg falder i søvn gør det nok ikke så meget - bare jeg når alle kjolerne ;)[/QUOTE]

SuperWoman :smiley: Jeg er mere død end levende efter sådan en nat med Oscars… :tihi:

Kjolerne glæder jeg mig også helt vildt til… Meeen elsker de der overdramatiske takke taler nogle kommer med… :tihi:

Helt enig. Talerne er en meget vigtig del. Og så elsker jeg det årlige In Memoriam for alle de showbiz personligheder der er gået bort siden sidste Oscar galla, synes det er så smuk en måde at tage afsked, og det må amerikanerne jo også mene, for Golden Globes er begyndt at gøre det samme. In Memoriam bliver for øvrigt altid klippet ud af sammendraget der vises på nogen kanaler, det fatter jeg bare nada af…

Og nu opdager jeg lige at Oscar-transmissionen vist bliver vist på TV2 Film? Som vi ikke kan se… :frowning: Nå… det bliver sikkert streamet på nettet :ok:

Så i det? Hvad synes i?

Jeg var temmelig begejstret, dog lidt ærgelig over slutningen på sidste afsnit - forstået på den måde, at jeg næsten ikke kan vente til sæson 4.

Og jeg gik glip af de 3 første afsnit så jeg venter bare på at der kommer en ny marathon aften :slight_smile:

Jeg har set lidt af 1. sæson og lidt mindre af 2. sæson og så så et par timer af 3. sæson i søndags. Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor den serie er så populær ?? Jeg tror ingen skuespiller irriterer mig så meget som hende Sookie. Og at deres tænder siger “klip” når de kommer ud er simpelthen bare for latterligt - :tihi:
Til gengæld er jeg helt besat af Twillight og Vampire diaries. :rock:

Jeg så alle afsnittene og som sædvanlig er jeg forvirret over min egen indstilling til serien.

Jeg kunne uden problemer holde gejsten oppe og syntes historien var spændende og fængende…
Men hvorfor er det lige jeg ser den? Min hadeliste ang. True Blood er alenlang og dækker meget grundlæggende faktorer. Jeg kan ikke fordrage sydstatsaccenterne, især Sookies. Jeg kan ikke fordrage vampyrerne, deres opførsel, mytologi, udseende og fremstilling (Stephen Moyer er så lækker i “virkeligheden”, men han er jo decideret grim som Bill Compton). Der er for meget og for grafisk sex for min smag, sikkert fordi de “rigtige” vampyrer for mig færdes i serier som Buffy, Angel og Moonlight og fremstilles på en helt anden og meget romantisk måde der appellerer mere til mig.
Så helt generelt ved jeg faktisk ikke helt hvorfor jeg nu har set 3 hele sæsoner af serien, når jeg bruger det meste af tiden på at ryste på hovedet af det jeg ser :ups:

Og hvor mange gange nåede Zulus speaker lige at henvise til nøgne numser/baller? Jeg opgav at tælle og nøjedes med at vende det hvide ud af øjnene hver gang :tihi: