True Blood, Anyone? Sæson 3 på Zulu

[QUOTE=Gizzemissen;557439]Jeg så alle afsnittene og som sædvanlig er jeg forvirret over min egen indstilling til serien.

Jeg kunne uden problemer holde gejsten oppe og syntes historien var spændende og fængende…
Men hvorfor er det lige jeg ser den? Min hadeliste ang. True Blood er alenlang og dækker meget grundlæggende faktorer. Jeg kan ikke fordrage sydstatsaccenterne, især Sookies. Jeg kan ikke fordrage vampyrerne, deres opførsel, mytologi, udseende og fremstilling (Stephen Moyer er så lækker i “virkeligheden”, men han er jo decideret grim som Bill Compton). Der er for meget og for grafisk sex for min smag, sikkert fordi de “rigtige” vampyrer for mig færdes i serier som Buffy, Angel og Moonlight og fremstilles på en helt anden og meget romantisk måde der appellerer mere til mig.
Så helt generelt ved jeg faktisk ikke helt hvorfor jeg nu har set 3 hele sæsoner af serien, når jeg bruger det meste af tiden på at ryste på hovedet af det jeg ser :ups:

Og hvor mange gange nåede Zulus speaker lige at henvise til nøgne numser/baller? Jeg opgav at tælle og nøjedes med at vende det hvide ud af øjnene hver gang :tihi:[/QUOTE]
Ha! Jeg er ret meget på linje med dig - og jeg så det også - og var underholdt :slight_smile:

Det er skægt, men jeg kan heller ikke holde den der dræven ud. Faktisk tror jeg det også er en af grundene til at jeg aldrig fik læst bøgerne heller - de er (for mig at se) skrevet i den jargon. Og jeg får knopper… :besvimer:
Mytologien - helt enig, de er simpelthen for sårbare. (Tara tæver på skulder og side af James Frain - og blodet står til alle sider? Seriøst…)
Ang. den hvide make up. Jeg tror det er svært. En ting er at få det til at fungere på skrift, at kridhvide personer er gudesmukke. Noget andet er at smøre hvid makeup på levende mennesker. Uanset at man vælger smukke personer med lys hud - det bliver sjældent helt godt :gruble: Det lykkes i glimt, men…
Ha - og jeg synes også der er for meget sex. Altså sex på film er fint hvis det har en funktion, men her er det i en grad, så jeg sidder og tænker “Nu igen! Kom dog videre - gab!” Og det er vist ikke helt meningen :høhø:

Og alligevel var jeg også underholdt. Tjah… :øhmm:

[QUOTE=Ann R;557552]Ha! Jeg er ret meget på linje med dig - og jeg så det også - og var underholdt :slight_smile:
[/QUOTE]

Kan se at vi er helt enige om at være forvirrede over vores fascination af serien :tihi: