True detective

Har I set den serie?

Yellow King…:uha: For pokker den er go:ok:

Jaeee - der var dømt firkantede øjne :slight_smile:

Jaaaa :rock: Og ny sæson = så sidder jeg der igen :smiley:

Hvor ser I den?

Jeg ser serier via US-tv på nettet - jeg tror den her hedder HBO? I DK ved jeg ikke hvem, der sendte den…?

Åhhh…:slight_smile: mange tak

HBO Nordic har den :slight_smile: Og den er feeeeeeeeeed. Glæder mig til at min mand har tid til at se videre sammen med mig :smiley:

Den er gooood!

Men hvis der kommer en 2. Sæson bliver det en hel ny historie med nye personer :slight_smile: jeg synes dog skaberne har bevist at de kan deres kram, så mon ikke den også bliver god? :smiley:

Neeej de må ikke skifte Rust :uha::tihi:

Vi har set de tre første afsnit, jeg er vældig begejstret, mens manden synes den er mørk og depressiv. Så jeg må muligvis se resten alene :slight_smile:

Haha nej :smiley: men jeg kan heller ikke se hvordan de skulle køre historien videre… Den er ret afsluttet :stuck_out_tongue:

Der er masser af serier der for hver sæson har en afslutning - næste sæson nyt emne

Ja da, men uden at afsløre for meget, tror jeg at de ville have svært ved at lave mere af samme historie uden at det bliver sådan lidt “søgt”, hvis du forstår? :slight_smile:

Den er super god!
Men som Christa siger, så er næste sæson uden både Woodie Harrison eller Mathew Mccaughney.