Trunte er flyttet

Min mor har to piger fra hendes kuld fra sidste år. Det var ikke meningen at de skulle sælges, men skæbnen ville noget andet. Det unge par der købte deres mor, har fået tilladelse til kat nr. 2. De er nogle super dejlige mennesker, der gør alt for deres kat. Så da de ringede, for at hører om mor ikke ville sælge en af af pigerne(helst Trunte), var der ikke så meget tvivl. Ja de måtte godt købe Trunte, for hun vil bare få et super hjem.
Men de er lidt skuffet over at mor og datter, ikke er vildt glade for hinanden. Så vi måtte jo fortælle dem at de jo ikke kan huske hinanden og at der vil gå lidt tid. Skulle det ikke komme til at gå kommer Trunte bare hjem igen.
Så i må godt :kryds::kryds::kryds: for at de vil kunne komme til enes, for bedre hjem kunne ikke ønskes.
Her er Trunte

Den sag vil jeg da godt støtte - her: :kryds::kryds:

Hvor skønt for alle involverede - også kattene, når der er gået lidt tid. :smiley:

Her :kryds: :kryds: også fingre og poter.

Der er ikke noget bedre end at sælge til garanterede goe hjem :slight_smile:

Nå, men det gik så ikke med Trunte sammen med sin mor, så hun kom hjem igen.
Men så idag, ringede er ældre ægtepar. De søgte en perser, da manden endelig havde overgivet sig. De mistede deres perser for 3 år siden og manden ville ikke have en ny. Fordi ham følte at han selv døde lidt da de mistede deres og ikke ville opleve dette igen.
Men de kom så og kiggede og vi kiggede dem lidt an, der var sympati fra begge sider.
Enden af det hele blev at de købte dem begge, Trunte og hendes søster. Manden ville den ene og konen den anden, så derfor dem begge og jeg talte lidt for, at det altid godt at have to katte. Jeg er ikke i tvivl om at de får det godt, vi må komme og besøge dem lige så tit vi har lyst.
Det var første gang de købet en kat med kontrakt, som de syntes var en rigtig god ide, men lidt mærkelig. Sidder med en god fornemmelse i mave lige nu, tror at alle bliver glad for dette.