tRuth!

Så dejligt man kan ligge i sin nuller…

Mageligheden kan ind imellem være så stor at den breder sig ud over nulleren…

tRuth’s nye nullerput… eller hov… nye papkasse :venter:

Margrethe sidder bare ved døren og undre sig over om der ikke snart kommer nogen…

:klapper: :klapper: :klapper:

hehehe hvor er de søde :slight_smile:

:hjerte:

Herlige billeder… Især det af Margrethe, der bare sidder der og kigger! :klapper:

:lol::lol::inlove:

Hahahaha Margrethe er sej :slight_smile:

Dagens første grin…

De er dælme herlige de to!!

Ja, nullerputten er dejlig, men en gammel frugtkasse er god afveksling… :slight_smile:

Og du skal da have indstalleret en dørspion i Margrethe-højde, så hun kan følge med. Og måske et gadespejl i vinduet? :smiley:

Margrethe havde på et tidspunkt en kæreste på den anden side af døren - så sad de der og jamrede til hinanden!! Og når jeg åbnede døren for at se hvad det var for en så traskede den hvide kat indenfor - den havde nok lige fået et glimt af Margrethe og tænkte .oO der er rigelig med mad der inde!! Oo… Så måske hun bare sidder og venter på missen … (Har dog ikke set den siden ejeren døde…)

Margrethe har da bare udnævnt sig selv til dørstopper. Da jeg så Truth liggende halvt ude af sengen kom jeg tilo at le højt. Du har GODT nok nogle morsomme mis

Hvor sødt. :slight_smile: Synd for Margrethe, sheiken ikke er der mere. :ked:

Hvor er de søde begge to :hjerte::hjerte:

Ja det er synd for hende… men mere synd for mis! Jeg har desværre på fornemmelsen at mis var i lejlighed med ejer der døde (og lå der knap 14 dage…) … så mis lever nok ikke mere :frowning:

Jeg morer mig altid over dine billeder og små historier - bliv endelig ved med dem :slight_smile:

De er bare herlige begge to :wehuu:

Åh nej - det er da forfærdeligt, hvis det har været tilfældet. Stakkels kat.:ked:

Nej hvor forfærdeligt hvis det hænger sådan sammen :frowning:

Jeg tror desværre det er sådan det hænger sammen :frowning: jeg så nemlig ikke katten i ca 2-3 uger inden min overbo blev fundet… Og hvad jeg ved fra viceværterne så mente politiet at han havde ligget der i et par uger inden han blev fundet :frowning: Katten vidste de ikke noget om …

Dejlige billeder af et par dejlige misser. :slight_smile:

Og hvor typisk at foretrække papkassen…

hehe skønne billeder :slight_smile: de hygger sig rigtigt