tRuth!

Jeg ved godt det er lidt (ok… meget) morbidt… men de da ha’ opdaget hvis der osse lå en død KAT derinde? Eller hvis … (eww) katten havde spist af ejeren…

Og så lidt mindre ubehageligt: Sikke nogle skønne billeder. Jeg ELSKER det billede af Margrethe der glor hen på døren… Havde hun glemt at du VAR hjemme?

Jubii - flere historier og billeder af den smukke Margrethe og den yndige TrutteRuth :juhu:
Hvor Ruth altså skøn som hun ligger der og breeeeeder sig ud over nullerputten :wehuu:
Og stakkels Margrethe, som sidder der og venter på sin Romeo :romeo:

Der er i hvert fald mere end én måde at bruge en nullerputseng på…

Og hvad katten gør, er jo altid det rigtige. :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;700220]Jeg ved godt det er lidt (ok… meget) morbidt… men de da ha’ opdaget hvis der osse lå en død KAT derinde? Eller hvis … (eww) katten havde spist af ejeren…

Og så lidt mindre ubehageligt: Sikke nogle skønne billeder. Jeg ELSKER det billede af Margrethe der glor hen på døren… Havde hun glemt at du VAR hjemme?[/QUOTE]

Altså dagen efter politiet havde været her startede oprydningen - der blev sat en kæmpe container neden for altanerne og så blev der smidt indbo, gulve, køkken mv. - det foregik i et tempo jeg aldrig før eller siden har set viceværter arbejde i - jeg tror lugten var FÆL! jeg tror de har haft svært ved at skelne skidt fra “kanel”!

Margrethe glemmer ind imellem at jeg er her… måske hun sidder og tænker “jeg har pakket mine sydfrugter - luk mig så ud”!