Tsarina er nu supreme

Jeg var i radebeul med mine tre piger og gode veninde Anemarie.

Det var en underholdende tur.



Først ankommer vi til vores hytte i berlin…verdens mindste hytte :joy::joy::joy: men det var billigt og hyggeligt og kattene synes udsigten var spændende.

Da vi så ankom.til rangsdorf ankom vi til gaden vores lejlighed skulle være på…Der var ingen lejlighed og naboer kikkede meget forvirret på os da vi spurgte hvor ferie lejligheden gemte sig. Vi var ved st gå i panik…vi ser en kro på gaden og der afsløres mysteriet. Vi er i forkert by nemlig RadeBEUL. Lejligheden er i RadeBURG. Heldigvis er det kun 9 km væk fra salen af.

Udstilingen var på tre dage. Det var en stor udfordring med pelsen for var nødt til at vaske kattene onsdag aften. Så var ikke helt tilfreds med Tsarinas pels, så fik hende skyllet igen lørdag aften. Tsarina snakkede en del, en.uvane gynt har lørt hende. Men jeg fik langsomt men sikkert lært hende at være rolig, når jeg gik med hende. Men der er en del træning endnu. Hun er ikke sur eller ked, hun har bare fået en fiks ide.



Til trods for dette gik det over alt forventning og dommerme var tilfredse med pelsen selvom ryg var ret flad/glat.

Tsarina fik 10 ud af 16 finaler og endte som nr 5 ud af 25 kastrater total set.


Hun fik en 1st så er nu Supreme Grand Champion Alter.

Party fik en 9th i congres så er nu Quadruple Grand Champion. Amfie fik ingen finaler men.opførte sig så flot, og er så små ved at fange hvordan man står på bordet.man behøver ikke at lege præriehund, der står stå på bagben og se alt.

Hjemtur var hmmm spændende der kom pludselig meget sne så meget vi ikke kunne se vejen, så fandt.nogle lastbiler sy.køre efter. De andre biler sneglede sig af sted med 60 km/timen på motorvej så kom først til hamborg meget sent. Heldigt vi overnattede i hamborg. Da næste dag kom hjem var vi meget meget trætte.

Turen var trods dette rigtig hyggelig og jeg er så stolt over tsarina nu er supreme​:heart_eyes::heart_eyes:
Gammelt billede af tsarina.

10 Synes om

Tillykke med det flotte resultat :slight_smile: Jeg har i øvrigt delt dit link til hjemmesiden med hele familien, og de forstår godt hvorfor jeg gerne vil have at en Selkirk skal være min næste - og sidste - kat :slight_smile:

3 Synes om

Stort tillykke !

1 Synes om

Tillykke med titlen :heart:

1 Synes om

Tillykke med hende!

1 Synes om

Tak for det :blush: