Tsk tsk tsk... Den kat

Hun lærer sgu aldrig at sidde ordentligt

Hvem glemmer måske dette billede af hende??

Nuuuurh, hvor er det nogle kære billeder. -wehuu -wehuu -wehuu -wehuu

-LOL

Hvor er hun kær :slight_smile:

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Hvad skal det forestille at være for en race?

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hun er sguda en krøllebølle kat. Krøllede ører og bølle af format

Nåå men hun er nu sød alligevel :inlove:

LOL!

Aj hvor er det nogle skæge billeder!

Men hva er det for en misser? Er det en rex af en art? dukker mig for flyvende skyts

Hun er en orientalsk korthår, men det er selvfølgelig ikke til at se på det billede.

Her er et billede af hende taget lige før hun begyndte at skabe sig åndsvag :tihi:

Se dét er en lille plet-hyæne :stuck_out_tongue:

Ann dét er rigtig hyæne-farve!

Hvordan er sådan en ori-pige af sind?

he he den ignis… med hende kan det kun være en ros at blive kaldt for en Rex… He he

Ej hun er og bliver bare for dejlig (Hvis jeg dog bare havde plads) Tortier har bare en kæmpe plads i min hjerte og at der så står Arjuna på hendes stamtavle betyder at en Ford bliver til en Ferrari

[quote=Gry Gressbakken;114569]Se dét er en lille plet-hyæne :stuck_out_tongue:

Ann dét er rigtig hyæne-farve!

Hvordan er sådan en ori-pige af sind?[/quote]

Hun er min lille dejlige turbokat. Hun tager af og til nogle ture, hvor hendes nye usynlige ven bliver lammetævet, mine elastikker bliver forøvrigt brugt i forsøget på at myrde den usynlige ven. Når så hun er træt eller bare trænger til lidt selskab, kommer hun snigende hen og klasker sig ned i skødet på mig. Så bruger hun gerne en time eller to på at gnide mine bukser i stykker.

Alt i alt min skønne lille fis

[quote=Anne K;114562]Hun er en orientalsk korthår, men det er selvfølgelig ikke til at se på det billede.

Her er et billede af hende taget lige før hun begyndte at skabe sig åndsvag :tihi:

[/quote]

Hvor er hun skøn

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg fatter heller ikke at der ikke var nogen der ville købe hende, da hun var killing. MEN nu bliver hun her… ÆV BÆV -LOL

øv øv øv

-høhø-høhø-høhø herlige billeder. Må dog sige jeg er helt vild med hende på billed 3 - hold op en smuksak :wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg synes hun er køn på alle billederne… For der er kun en ignis og selvom jeg engang imellem har svært ved at tro det er samme kat så elsker jeg billed 1 og 2

[quote=Anne K;114580]Hun er min lille dejlige turbokat. Hun tager af og til nogle ture, hvor hendes nye usynlige ven bliver lammetævet, mine elastikker bliver forøvrigt brugt i forsøget på at myrde den usynlige ven. Når så hun er træt eller bare trænger til lidt selskab, kommer hun snigende hen og klasker sig ned i skødet på mig. Så bruger hun gerne en time eller to på at gnide mine bukser i stykker.

Alt i alt min skønne lille fis[/quote]

:inlove::inlove::inlove:

Hun lyder som en rigtig dejlig ballademis - og når hun så oz kan lide at nusse - så kan man vist ikke ønske sig mere.

Og så er hun da bare skøn med sin specielle farve…

:hjerte::hjerte:

:rofl: det var da nogle helt vilde udtryk, hun stiller op med på de første billeder, den ellers skønne missepige :smiley:

Hun er bare det dejligste jeg længe har set :wehuu:
Du sender hende bare til mig når du ikke gider hende mere.
Knus Elin

Det er charme det hele hun er bare for skøn!