Tulle og Emma

Så fik vi afleveret de to store meget kærlige vildkattekillinger Tulle og Emma hos kattens værn.
Der blev ringet i går, at nu manglede de katte på internatet, så de ville gerne have dem så hurtigt som muligt. Der har ellers været venteliste i flere måneder.

Hvor var det dog svært :ked:vi kneb begge en tåre, for vi holder jo af de små kræ.

Men 9 katte er i overkanten af hvad vi kan klare at tage os af på forsvarlig vis.
Og disse to var de eneste af dem, som var tamme nok til at blive adopteret af nye familier. Jeg håber og tror at vi har gjort det bedste for de to dejlige missepiger.

Jeg bad om lov til at ringe og spørge til hvordan det er gået om nogle dage. Det måtte jeg gerne.

Så nu er der kun 4 katte i vaskehuset.

I mine øjne har I gjort det bedste for de to misser - de skal nok hurtigt få et nyt hjem. :ok:

Uanset hvor meget man holder af katte, så må der jo være en grænse for, hvor mange man kan have, når der skal være råd til foder, grus og dyrlægebesøg.

Flot at I har taget ansvar for katte, som andre har svigtet. :thumbup:

Jeg ringede til katte internatet for at høre til Tulle og Emma. Emma har fået nyt hjem:wehu:. Hurra
Håber at det også snart bliver Tulles tur.

Dejligt at I har sørget for kattene, indtil et internat kunne tage dem ind :thumbup: Og nu har den første fået nyt hjem, forhåbentlig er der også snart et hjem til Tulle :kryds: - det skal nok lykkes.

HURRA HURRA!!! Nu har Tulle også fået nyt hjem:wehu:. Jeg har fulgt med på internatets hjemmeside, og da jeg slog op på siden i går stod der “Tulle har fået nyt hjem”. Åh hvor blev jeg dog glad:). Så har de to dejlige piger fået hver deres nye hjem og jeg er blevet en stor bekymring fattigere. De vil helt sikkert begge blive perfekte familie katte, de er så søde, kælne og kærlige:klappekat::klappekat:.

Dejlig nyhed!!! :hjerte:

Hvor er det bare godt. :smiley:
En kæmpestor tak på kattenes vegne. :fløde1: :thumbup: :fløde1: