Tullebo mangler ammekat

Fra Tullebos facebook side:
Hvis der her er nogle der kender til en AMMEKAT, så ring omgående til os: 51901718 (telefonen svarer hele døgnet pt)
2 nyfødte killinger søger en mor da Karla ikke gider dem.

Tak, var selv ved at dele den da jeg så den her for lidt siden… Håber de små misser klare den.
Det har været noget af en fødsel at følge med i… 8 killinger, 2 levende… Forhåbentlig bliver de store misser engang.

Der er desværre ikke længere brug for en ammekat, de sidste to killinger er også døde.

Det var synd, men med så mange dødfødte/ikke levedygtige i kuldet, var det nok også det bedste.
Men jeg er sikker på, at Heidi har gjort alt, hvad der var muligt for at redde dem. :rip:

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

[QUOTE=FinnFrode;974302]Det var synd, men med så mange dødfødte/ikke levedygtige i kuldet, var det nok også det bedste.
Men jeg er sikker på, at Heidi har gjort alt, hvad der var muligt for at redde dem. :rip:

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:[/QUOTE]
Jeg er helt sikker på at Heidi har gjort alt for at redde dem. Men de var meget små, og flere af killingerne var ikke færdigudviklede. Jeg tror måske at morkatten Karla har vist at der var noget galt med dem, og at det er derfor at hun afviste dem.

Der var mistanke om at det var p-pille killinger :confused: Alt andet lige er der en grund til at de ikke overlever, og hvor trist det end er, er det bedre at de ikke er her længere, så fokus kan komme på alle de raske små og store, der mangler hjælp. Men øv, hvor må det have været en hård omgang for Heidi og hendes hjælpere - og for lille missemor Karla.

Farvel små mislinger :lys: