Tullefnus skøn Burmeser

[ATTACH]15814[/ATTACH]

Jeg er den heldige ejer af denne skønne Burmeser

Sikke da en smuksak :wehuu:

Dejlig missetat :wehuu:hvor er du heldig…

Der er noget særligt, over en brun burmeser :wehuu:

Sikke da en smuk mis :wehuu:
Hilsen Lisbeth

Der er ikke noget der kan slå en brun burmeser:hjerte:

Cats og Conni

Helt enig :smiley: Det er en meget lækker farve - og også en rigtig fin kat, du har dér :wehuu::wehuu:

Smuk smuk misser :hjerte:

Uhada sikken en smuk brun Burmeser,næsten lige så smuk som min:tihi:

Tine

Wauw, hvor smuk. -lovelove

Jeg er ret pjattet med brune katte… Suuk.
.

Hvor er h*n smuk! De har sådan en smuk pels også :slight_smile:

Hej -. har lige kigget på din hjemmeside - ja det er dejlige burmesere du har.
Jeg kunne også godt tænke mig et par Burmesere mere i hjemmet - men desværre kan min burmeser ´(hankat) ikke fordrage andre katte.

Det er meget usædvanligt for en burmeser. Er han kastreret?

Ja han er kastrat - jeg har kun haft ham i et halvt år, (han er 6 år) han har tidligere boet sammen med andre katte - og måske i den sammenhæng er der opstået situationer der gør at han i dag ikke kan lide andre katte…
…så han må nøjes med at være alenekat.
Har dog overvejet hjælp hos en kattepsykolog , men han er jo den dejligste og kærligste kat …bare han kan undgå andre katte…specielt hanner. Han nyder kontakt med andre mennesker rigtig meget.:slight_smile:

Han er LÆKKER! :wehuu::hjerte:

[quote=tullefnus;467395]Ja han er kastrat - jeg har kun haft ham i et halvt år, (han er 6 år) han har tidligere boet sammen med andre katte - og måske i den sammenhæng er der opstået situationer der gør at han i dag ikke kan lide andre katte…
…så han må nøjes med at være alenekat.
Har dog overvejet hjælp hos en kattepsykolog , men han er jo den dejligste og kærligste kat …bare han kan undgå andre katte…specielt hanner. Han nyder kontakt med andre mennesker rigtig meget.:)[/quote]

Det var nøjagtigt det, Garfield (bruger herinde) havde fået at vide med hendes første omplaceringsburmeser, Charlie.

Nu har hun to - og de er bedste venner :wehuu::wehuu:

At en kat ikke har kunnet med de katte, den har gået med tidligere, er ikke det samme, som at den aldrig vil kunne gå sammen med katte igen :slight_smile: