Tune 29. september 2013

Da jeg er gået i seng inden vi runder midnat, har jeg lukket op for tilmelding nu :slight_smile:

http://racekatten.dk/udstilling/

Jeg regner med at medbringe:

Thomanis Aura Dione, NFO gruppe 8, første gang i klasse 9

En lille hemmelighed :hjerte:

Jeg har tilmeldt to skovtrolde.

Toonscats Jumanji aka JumJum, NFO n23, første gang i Åben klasse.

Minorlynx Hailey aka Missebarnet, NFO w61, i klasse 5.

Endnu ikke tilmeldt da jeg har lavet en milliard andre ting idag.

Thomanis Sheldon Lee Cooper, NFO gr. 3, klasse 10

Da min mor fylder 50 år, kommer jeg ikke selv, men Coop sendes i byen i trygge, trygge hænder. Jeg håber dog at jeg kan nå at være i hallen omkring kl 15.

Vi pønser på at komme med (ta-daaaaaa)
[B]
DK Vorbeck’s Axinite, NFO n 02 21 64, klasse 12

[/B]Og måske kommer hans mor også med, hvis hun er i kondition

[B]DK Morgunstrálan’s Jelly Bean, NFO n 09, klasse 5

[/B]Men vi venter lige med at tilmelde, til vi er helt sikre mht. Axinite :slight_smile:

Jeg skal afsted enten med eller uden kat da jeg skal hjælpe en killingekøber i gang. Ville gerne slippe for at skulle med toget allerede lørdag, så kan nogen have mig med giver jeg selvfølgeligtil benzin og bro. Bor lige syd for århus 4 min fra motorvejen.

Altså. Vi får vores nye brite killing Cosma i morgen - og jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve at tage hende med på udstilling så hurtigt som muligt. Måske også min brite dreng Simba på 8 mdr. Skal lige have lidt formalia på plads. Hvor længe er tilmeldingen åben?

Sidste til- og afmeldingsfrist er den 14. september 2013 eller når halkapacitet er nået.

Sidste til- og afmeldingsfrist er den 14. september 2013 eller når halkapacitet er nået.

Skulle gerne være klar til tilmelding inden for en uge eller to. Er det sædvanligt, at der bliver “udsolgt”?

Det er sjældent der bliver udsolgt :slight_smile:

jeg skal nok skrive i tråden her hvis vi nærmer os, men det tror jeg ikke du skal være bange for.

Super. Takker :smiley:

Så har jeg tilmeldt

Temple Bar Beautiful Banshee, BUR n, kl. 9

OG

Why Forget Jomfru Fanny, BUR n, kl. 10

med Marianne Roth som dommerønske. Og eftersom hun er den eneste af de oplistede dommere, jeg “tør” overlade Fannys bedømmelse til, vil Fanny blive hjemme, hvis jeg ikke får mit ønske opfyldt :slight_smile: Banshee skal/kan klare andre dommere, men Fanny skal nurses :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;1109375]Så har jeg tilmeldt

Temple Bar Beautiful Banshee, BUR n, kl. 9

OG

Why Forget Jomfru Fanny, BUR n, kl. 10

med Marianne Roth som dommerønske. Og eftersom hun er den eneste af de oplistede dommere, jeg “tør” overlade Fannys bedømmelse til, vil Fanny blive hjemme, hvis jeg ikke får mit ønske opfyldt :slight_smile: Banshee skal/kan klare andre dommere, men Fanny skal nurses :)[/QUOTE]

Jeg skal også have tilmeldt Boxty snart, så hvis nu jeg ønsker samme dommer, så er der måske lidt større chance for at det sker :kryds: Jeg vil jo gerne møde Fanny og sige tak fordi hun lavede sådan en deeeejlig dreng til mig) :høhø:

Det ville vi sætte pris på :slight_smile:

Jeg kan ikke huske, om du har hørt historien om en dommer, der “spillede en melodi” på Galliano? Det var Marianne Roth, der havde fornøjelsen :wink:

Jeg har små drenge, som skal over til sin nye ejer på sjælland i den weekend.
Så jeg har tilmeldt lidt katte

Så har vi også tilmeldt - så Peter kan blive holdt beskæftiget mens mor er ude og rejse. Peter kommer med :

Coogan´s Lana Bear - gr. 9 - kl. 12 :hjerte:
Coogan´s Skylar - gr. 3 - kl. 12 :hjerte:
CH. Carrabassett´s Foxy Brown - gr. 3 - kl. 7 :hjerte:

Så det bliver en tøsebande Peter skal holde øje med :høhø::høhø::høhø:

Det er jo lige i baghaven - eller i hvert fald i nabokommunen, så jeg kommer naturligvis med

IP Dushara Tatters And Rags - SOM n, Kl. 6 og Veteran :slight_smile:

Jeg kommer med :slight_smile:

Catika’s Carlos Cayetano, SOMn, kl. 10
Catika’s Take The Time, SOMn, kl. 9
Almaros Jordano, SOMn, kl. 12
Dushara Rumour Running Riot, ABYn, kl. 12

Jeg vil gerne med, men det kræver at jeg kan finde kørelejlighed.

Jeg har et spørgsmål. Henning og jeg har meldt Way til denne udstilling for et par dage siden - hvor lang tid går der før man får en kvittering på at man har tillmeldt ?