Tupperware hos mig anyone?

Jeg har næsten lige været til TW party hos en veninde, og da der blev sagt at min veninde som lagde hus til kunne få en VIP gave hvis der var en anden der lovede at lægge hus til et nyt arrangement meldte jeg mig.

Jeg kan dog ikke rigtig få “skrabet” deltagere sammen, da alle dem jeg spørger har planer allerede, eller er på ferie (how rude). :frowning:

Derfor ville jeg høre om der er nogle af jer herinde der har lyst til at være med? :slight_smile:

Det er på tirsdag (den 18) kl 19.00 og jeg serverer snacks, sodavand, te, kaffe og kan også levere en knaldgod café latté hvis man ønsker det :ok:

Der er selvfølgelig ingen købetvang, det eneste jeg forlanger er at man hygger sig :høhø:

Forresten så bor jeg i Kastrup, og linie 350S stopper 2 minutter fra os, og Tårnby st. ligger 10 minutters gang fra os :slight_smile:

Det lyder faktisk hyggeligt :slight_smile:

Hvor lang tid varer sådan noget? Jeg tror nemlig ikke jeg gider cykle så sent om aftnenen, så jeg skal lige have det kombineret med noget bus…

POKKERS!

Så ikke lige det var en tirsdag :frowning: Jeg kan ikke tirsdage og onsdage :frowning: øvøvøv!

Det varede omkring 3 timer sidst jeg var afsted :slight_smile:

Det er en skam du bor så langt væk. Det er ellers knald hyggeligt! Og det er ikke bare kedelig plastik længere, sådan noget tupperware :slight_smile:

hold da op, jeg troede tubberware var uddød for længe siden, men der kan man bare se hvor meget jeg har troet forkert.

[quote=Johnny;372604]hold da op, jeg troede tubberware var uddød for længe siden, men der kan man bare se hvor meget jeg har troet forkert.
[/quote]

:tihi::tihi::tihi: jeg var til mit første tupperware party for 4 år siden - jeg troede det var noget nyt noget. Hold op hvor blev jeg drillet på arbejdet de kommede dage.

Nej, de “lever” skam endnu :høhø:

Der kommer hele tiden nyt, og de skifter farver på kollektionerne og hiver de gamle ting frem igen. :slight_smile:

Tak Annie…:wehuu:

Hvis min hovedpine er væk til den tid, vil jeg da gerne komme og være med til at hygge.
Måske er der også et par katte - jeg må klø på.

Det skal du være velkommen til Mona :slight_smile:

Jeg tror ikke kattene vil synes det er helt skidt hvis du klør lidt på dem, men hunden blir nok lidt misundelig, hvis jeg kender ham ret :høhø:

Jeg holder et tupperwareparty senere på året :thumbup: Du (og alle andre herinde) er meget velkommen til at komme med :ok: (jeg bor jo lige en anelse tættere på :tihi: )

Var til et party i forrige uge og det er bare så super hyggeligt. Især hvis konsulenten er god at høre på :yah:

Årh det gad jeg altså godt! Der er nogle af deres ting, jeg gerne vil have fingre i, og man kan jo kun købe dem til sådan nogle parties, og jeg kender ingen, der gider holde eller komme til den slags :argh:

Du er velkommen Jane :tihi:

Det kunne være vildt hyggeligt Annette. Jeg vil gerne have den store boks til grøntsager til køleskabet, den er simpelthen fantastisk. Det holder sig minimum dobbelt så lang tid, selv det økologiske!

Havde det nu været mandag aften (jeg har fri mandag + tirsdag), men onsdag morgen skal jeg altså på arbejde. Det er måske også lidt langt for et tupperwareparty og vi var også på øen i fredags… øvøv.

Ja, det er noget øv :frowning:

Hvis jeg havde skulle til Jylland inden for nær fremtid havde jeg gerne handlet de ting for dig du gerne vil have, men det skal jeg desværre ikke :frowning:

[quote=DK Thomani;372689]Ja, det er noget øv :frowning:

Hvis jeg havde skulle til Jylland inden for nær fremtid havde jeg gerne handlet de ting for dig du gerne vil have, men det skal jeg desværre ikke :([/quote]

Jeg ved heller ikke helt præcist, hvad det er, jeg gerne vil have (nok for meget, hvis du spørger Flemming :høhø: ).

Nå pyt, jeg må nøjes med en tur i IKEA Odense i morgen aften, men det er vel også næsten lige så godt :yatta:

:(ØV jeg ville gerne have været kommet, men det er lige der jeg venter killinger.
Så jeg skal ikke køre nogensteder desværre…:frowning:

Ihh altså, det var det jeg skrev i første indlæg, der er slet ingen der kan :frowning:

Jeg lover ellers at servere lækre snacks, både sunde og usunde :høhø:

Det er dåååm aften!
Skal have møde i redaktionsgruppen (tror jeg nok - vi er i hvert fald ved at arrangere det)…
Ellers kunne jeg da nok have fået fyldt bilen med deltagere fra bla Valby :slight_smile: