Tupperware hos mig anyone?

[quote=Ann K;372699]Det er dåååm aften!
Skal have møde i redaktionsgruppen (tror jeg nok - vi er i hvert fald ved at arrangere det)…
Ellers kunne jeg da nok have fået fyldt bilen med deltagere fra bla Valby :)[/quote]

Jeg har inviteret MB :ok:

Hun ved dog endnu ikke om hun kan komme :slight_smile:

Og jeg overvejer…
Plus: TW, katte, vuffer og andet godt selskab - følges med Gry noget af vejen i bus :slight_smile:
Minus: 19-22, så bliver det halvsent, før jeg er hjemme - ikke godt for min døgnrytme, som der i forvejen er godt ged i :S

Mi: jeg kunne jo ikke alligevel :frowning: Annie har lagt det om tirsdagen hvor jeg spiller rollespil med min tirsdagsgruppe fra 17-22 :frowning:

TAK…den vil jeg gerne have fat i…:thumbup:

Jeg vil gerne komme :slight_smile:

Sidst jeg var til Tupperware-party var for næsten 50 år siden, da jeg fulgtes med min mor. :tihi: Det er godt nok længe siden :S

[quote=Missis F;373328]Jeg vil gerne komme :slight_smile:

Sidst jeg var til Tupperware-party var for næsten 50 år siden, da jeg fulgtes med min mor. :tihi: Det er godt nok længe siden :S[/quote]

Jamen så er det da også på tide du kommer afsted igen :tihi:

Jeg vil gerne have sådan en “grøntsagsdims” :slight_smile:

Tak for idéen Bamse.:hjerte:

Ja, det er ret træls.
Der er også flere Tupperware ting, som jeg gerne ville have, men jeg giiiiiiiiiiider ikke sidde til disse parties i flere timer. :slight_smile:
Næh nej - åben en webshop for hurtig og bekvem bestilling, tak! :slight_smile:

Må man godt komme for hyggens skyld, hvis man lader som om man er vældigt interesseret? :høhø: Jeg kunne vel nok falde for et par produkter, men økonomien er simpelthen ikke til det. :S

Ja, selvfølgelig må du det Tea :ok:

Som jeg skrev i første indlæg er der absolut ingen købetvang :slight_smile:

[quote=DK Thomani;373488]Ja, selvfølgelig må du det Tea :ok:

Som jeg skrev i første indlæg er der absolut ingen købetvang :)[/quote]
Count me in! :slight_smile: Pb’er du lige adressen?

Det lyder hyggeligt, jeg vil også gerne komme :slight_smile:
Kan man betale med dankort?

[quote=Mislingen;373519]Det lyder hyggeligt, jeg vil også gerne komme :slight_smile:
Kan man betale med dankort?[/quote]

Vi betalte ved at overføre til konsulentens konto sidst, og det er den samme konsulent :slight_smile:

Alle tiders :slight_smile:

Jeg er ikke hjemme lige nu, men sender lige jer alle en PB senere når jeg har mere tid :slight_smile:

Jane: Nogle gange tager kræmmere, som forhandler TW, varerne med på markeder… :slight_smile: Køber en lille/større ting næsten hvert år :stuck_out_tongue:

jeg vil gerne med :slight_smile:

Lyder super hyggeligt! :thumbup:

og så det lige i nærheden af hvor jeg er vokset op, så kunne være hyggeligt med et lille nostalgi gå tur inden da :thumbup:

[quote=Helene K;373782]jeg vil gerne med :slight_smile:

Lyder super hyggeligt! :thumbup:

og så det lige i nærheden af hvor jeg er vokset op, så kunne være hyggeligt med et lille nostalgi gå tur inden da :thumbup:[/quote]

Jamen du skal være velkommen :ok:

Jeg har sendt PB med min adresse nu, også til dig Mona, selvom du “kun” er en måske :slight_smile:

Jeg håber du bliver frisk nok til at være med :slight_smile:

Hvis der er nogen der ikke har modtaget min PB, må i lige give lyd.

Har du plads til mig og Blabl? :smiley:

Ja, vi må bare klemme os sammen :tihi: