Tusind tak for den søde tanke :)

Peter Plys og jeg vil gerne sige tusind tak til alle jer der havde samlet ind til den fine fine overraskelse på kattegale-træffet.

At jeg ikke har skrevet før nu er ej en forglemmelse, men vi har netop i denne weekend været ude og spendere de mange mange mange en og to og 5 osv. kroner i bøssen :slight_smile:

Det blev en skøøøøøøøøøøøn 4 retters menu med drikkevarer på en lækker lækker italiensk restaurant med megen romantik og masser af levende lys og ekstra hygge.

Blomsterne der har stået uden for kattepote-rækkevidde har prydert vores stue lige til idag og spredt gode minder og varme tanker.

Endnu engang tusind tak fordi i var så søde og dejlige og gav os mulighed for denne romantiske oplevelse. Det blev til den mest hjertevarme skål til jer og forummet her - mere end en gang.

1000-vis af -pote kram og kærlige hilsner fra
Regitze, Piotr og vores 2 4- -pote drenge :slight_smile:

Jeg må ærlig indrømme at jeg er sgu lidt skuffet.

Det er en forglemmelse -what -what -what

Jeg var fyr og flamme for at sende en hilsen til dig og Plys ( er MB glemt ??? hun fortjener da en større hilsen ) for jeres store arbejde for os udstødte på KatteGalleri …

hey Gitte :slight_smile:

fik du heeeeeelt rigtigt fat i det jeg skrev ???

Men takker virkelig mange gange - det blev til en skøøøøøøn middag… -kramer

Jeg kan kun give dig ret Janni :smiley:

Føler sgu et eller andet sted at der bliver skidt på os.
Føler sgu også at der er rigtig meget forskel på hvem man er
Jeg er ikke den eneste med den tanke.

jamen jamen Miss T siger jo TAK :slight_smile:

er det ikke nok, det kan være hun har været hængt op her på kattegale for at gøre jeres forum bedre, hun kan have været syg, haft mindre overskud eller hvad ved jeg.

men hun siger jo TAK, og som jeg læser det, endda en meget stor tak.

så kan det da godt være der gik lidt længere tid end i selv ville have ladet gå, men værdsættelsen på skrift (den har sikkert været der længe i Miss T’s tanker) er der altså nu, tæller det ikke.

Det var rart at høre, at i har haft en hyggelig dag. -thumbs

Hej Miss T :stuck_out_tongue:

Så er jeg måske den eneste der ikke har ventet på et tak, for jeg har ikke spekuleret en disse på dette -thumbs -thumbs

Men jeg er da glad for at I fik en hyggelig tur, med god mad og forhåbentlig en Baily -høhø -høhø

Hvor er jeg glad for at høre,at der blev nok af vores små bidrag til en rigtig god aften. :smiley: :smiley:

Og endnu engang 1000 tak for det store arbejde som dig og gemalen har lagt i dette forum -respekt

Regitze den Italienske Restaurant var det den i Roskilde -forelsket

.
Er rigtig glad for at høre i har hygget jer, og siger pænt velbekommen og det var så lidt :smiley:

tak Sisse… rart med lidt backup…

og til jer der er lidt hårde ved mig - så har jeg - som nogen af jer nok har bemærket - ikke været ret meget på grundet eksamen og efterfølgende pga temmelig mange problemer der har taget AAAAAAAAAAAAAAAAAALT for meget af min tid…

men lad mig sige således at jeg har villet takke jer mange gange og dåsen har skam også fået en fiiiiiiiiiiin placering på æreshylderne i soveværelset hvor alle genstande med affektionsværdi er placeret (uden for kattepoterækkevidde) og den lille kattebog ligger fremme på sofabordshylden så alle gæster får øje på den og læser jeres hilsen :slight_smile: jeg havde skam ikke glemt jer - nogen ting går bare ikke altid som man gerne vil,…

men uanset hvad - så har vi sat kæmpe pris på det og er super glade for at i er blevet så mange brugere og er glade for at være herinde… det har været al arbejdet værd :slight_smile:

Knus og kram

Hvor var det dejlig at i fik en fin aften og hyggede jer rigtig meget. Efter alt det arbejde som du og Peter Plys har puttet ind i dette forum fortjener i det bare.

Nu venter jeg så på at i finder ud af at når der bliver serveret Bailys at den så rent faktisk kommer, ikke på postorder men ala minute… :smiley:

nej den lå på nordre fasan vej :slight_smile: i kbh Fabio hed den vist :slight_smile:

hejsa regitze og peter plys

dejligt at hører at i havde en hyggelig aften og at i bare har kunne nyde hinanden.
det gør mig glad , for sådan en aften har i fortjent.
jeg har nu heller ikke tænkt på et tak for det fik jeg/vi så rigeligt i ebeltoft, bare jeres ansigter var det hele værd -høhø

ja det er MEGET sjældent jeg fælder en tåre… men jeres gestus der… den var så uventet og så varm… jeg var helt overvældet… især fordi det var så uventet… jeg blev meget meget glad :slight_smile:

Godt I har nyt gaven, og det er velfortjent med det store arbejde I har lavet -thumbs

helt sikkert - det var en dejlig aften :slight_smile: alene det at i gjorde arbejdet med at samle ind… bag min ryg over pber og alt muligt hihi… det var skide sødt af jer :slight_smile:

Det var så lidt søde :slight_smile: Dejligt at I havde en hyggelig aften…

Skal lige sige for god ordens skyld, jeg var ikke med, for jeg er ikke blevet spurgt. Men for det arbejde I har lavet herinde, så havde jeg hoppet på vognen, helt sikkert. -thumbs Så jeg hopper på hvis der bliver en næste gang.

Dejligt at høre i har fået noget godt ud af gaven, Regitze :smiley:

Kunne desværre ikke selv være med til at overrække, men er sikker på at det var en god weekend i havde. Hopper forhåbentlig med næste gang…