Tusind tak!

Ih altså, hvor er i søde :kram:

Tusind tusind tak for den smukke buket :tak::slight_smile:

Jeg er dybt rørt - ved slet ikke hvad jeg skal sige :ked::ups:
Men hvor er det bare dejligt at kunne nyde jeres blomster indendøre, når nu jeg ikke kan komme i haven for en tid :ok:

:inlove:

Det var så lidt - og sikke en smuk buket.

Det blev godt nok en flot buket & sikke en fin vase den står i! :slight_smile: Dejligt at det bragte glæde hos dig, det kan du vist trænge til for tiden! :kram:

velbekomme :slight_smile:

og rigtig god bedring!!

Øv, det har jeg helt misset at der har foregået en indsamling :frowning:

Men hvor er den flot :slight_smile:

[QUOTE=Vipstøsen;1064637]Øv, det har jeg helt misset at der har foregået en indsamling :frowning:
[/QUOTE]

Den var heller ikke nem at finde, Vips, så det skal du vist ikke have dårlig samvittighed over. :slight_smile:
Man skulle ud i selve forum-oversigten for at se den, og fandt den selv kun ved et tilfælde. :tihi:

Tillykke med de flotte blomster, Katrine. :thumbup:
Det er godt at du er hjemme igen, og jeg håber at din heling bliver hurtig og nem! :smiley:

[QUOTE=Ravn;1064685]Den var heller ikke nem at finde, Vips, så det skal du vist ikke have dårlig samvittighed over. :slight_smile:
Man skulle ud i selve forum-oversigten for at se den, og fandt den selv kun ved et tilfælde. :tihi:

Tillykke med de flotte blomster, Katrine. :thumbup:
Det er godt at du er hjemme igen, og jeg håber at din heling bliver hurtig og nem! :D[/QUOTE]

Åh, derfor - jeg bruger kun vis nye indlæg, så… det er nok grunden.

Nå, men jeg kan se at det blev en flot flot buket alligevel :ok: :slight_smile:

Rigtig hjertelig velkommen hjem Katrine. Krydser fingre for at missernes helende poter hurtigt får dig på benene igen :kram:

Dejligt du har modtaget den og jeg kan se blomsterhandleren hørte efter hvad der blev sagt, nemlig at det skulle være en buket der var naturlig. Ikka at alle blomster er det, men som jeg opfatter den så er den mere naturlig end havde der været roser, gerbara (staves?) og andre lign.
Jeg har svært ved at forklare det, men jeg har de forskellige blomster inddelt i mit hovede.
Katrine…der kommer en pakke en af dagene. Det er til dine mis…den skulle have været sendt idag, men jeg fik lige en ekstra aftenvagt idag så det var umuligt at nå postehuset der lukker kl. 17 når jeg lukker biblioteket kl. 19
HVIS du har nogle yndlingsfarver så sig til. Pakken sendes på fredag

[QUOTE=kamikaze;1064758]Dejligt du har modtaget den og jeg kan se blomsterhandleren hørte efter hvad der blev sagt, nemlig at det skulle være en buket der var naturlig. Ikka at alle blomster er det, men som jeg opfatter den så er den mere naturlig end havde der været roser, gerbara (staves?) og andre lign.
Jeg har svært ved at forklare det, men jeg har de forskellige blomster inddelt i mit hovede.[/QUOTE]

Jeg tænkte selv, at den minder om en buket vilde blomster - og det er lige mig :ok: Er glad for den :slight_smile:

[QUOTE=kamikaze;1064758]Katrine…der kommer en pakke en af dagene. Det er til dine mis…den skulle have været sendt idag, men jeg fik lige en ekstra aftenvagt idag så det var umuligt at nå postehuset der lukker kl. 17 når jeg lukker biblioteket kl. 19
HVIS du har nogle yndlingsfarver så sig til. Pakken sendes på fredag[/QUOTE]

:hopla:Nej - ingen yndlingsfarver :slight_smile: Er bare spændt :tihi::hopla::hopla:

[QUOTE=Vipstøsen;1064637]Øv, det har jeg helt misset at der har foregået en indsamling :frowning:

Men hvor er den flot :)[/QUOTE]

Enig - jeg fandt desværre også tråden da indsamlingen var slut :frowning:

Det er ærgerligt, at nogen har misset indsamlingstråden, men Katrine kan jo ikke gøre for det. Hun ville bare gerne sige tak for blomsterne.

Det er en rigtig fin buket, Katrine - dejligt at få lidt af foråret ind i stuen :slight_smile:

[QUOTE=Beydana;1064778]Jeg tænkte selv, at den minder om en buket vilde blomster - og det er lige mig :ok: Er glad for den :slight_smile:

:hopla:Nej - ingen yndlingsfarver :slight_smile: Er bare spændt :tihi::hopla::hopla:[/QUOTE]
Jeg tænkte nok, jeg tænkte rigtigt i at den skulle være naturlig. Jeg kan lide alle blomster, men en buket som din er toppen af toppen af blomster.
Du får en pakke antagelig lørdag, jeg sender den imorgen

I der ikke har set tråden skal være velkomne til at sætte penge ind, for jo flere penge desto større eller istedet for en seng så bliver det to senge …eller hvad jeg nu finder på. Jo flere donationer desto større overraskelse til Katrines katte

Det er dog en rigtig skøn buket, du har fået. Det glæder mig at du er glad for den. Og det var absolut så lidt :slight_smile:

Rigtig god bedring til dig :slight_smile:

Hold op hvor er den buket smuk!

Rigtig god bedring :slight_smile:

Pakken er sendt og jeg tror du får den imorgen. Jeg har holdt “tonen”…sengen er fyldt med blomster og det er transporttæpperne også

:tak:

Tak, søde Brita fordi du har tid og overskud til at gøre så meget for andre.

[QUOTE=kamikaze;1064891]Jeg tænkte nok, jeg tænkte rigtigt i at den skulle være naturlig. Jeg kan lide alle blomster, men en buket som din er toppen af toppen af blomster.
Du får en pakke antagelig lørdag, jeg sender den imorgen[/QUOTE]

Yep, den kom i går - og hvor er den bare super flot :wehu:Og tæpperne passer perfekt i mine Atlaskasser + div. huler.
Så igen…tusind tak :slight_smile: Hvor er I dog søde :hjerte:

Må ikke glemme musen…den er så fin og populær blandt misserne :ok: Rufus rullede rundt med den nede i nullerputten i går aftes. Desværre er kameraet dødt for strøm, men jeg skal se, om jeg kan få taget et foto på et tidspunkt.

Det er en hittemus som PiaB har lavet til hittemisserne…og det var vist den sidste.
Sengen er lavet af noget hundedyrt gardinstof fra Botex i Skanderborg, men jeg fik hele stykket sengen er lavet af for 5 kr. Så selvom sengen er flot og i noget dyrt stof (mener der stod på stofprøven det havde kostet 199 kr. pr meter) så er overskuddet til hittemisserne anseeligt.
De flade quiltede tæpper er vist nok af doneret stof.

Må vi se billeder af de fine ting :slight_smile: