Tut er hægtet af

:inlove::inlove::inlove:

Efter mere end 1 uge - er jeg hægtet helt af…

Så :

Er der sket noget, jeg skal vide - så skriv det venligst i denne tråd :høhø: :kryds: :rock:

Min Pc er stadig syg - så jeg kan umuligt nå at gnave mig igennem alle indlæg… :S

Her går det godt, Silke, padderne og Tut stortrives - skønt det at undvære en Pc er endda meget-meget smertefuldt… :ked:

Herhjemme er vi alle glade
Vi har nemlig vundet godbidde pakker fra Best Friend, en pakke til misserne og en pakke til vovsen :slight_smile:
I dag har jeg fået ca. 30poser temptations godbidder fra whiskas og 6kg foder i prøveposer fra Bilka

Og så er killingerne slubbet løs i hele huset :slight_smile: Så nu er der virkelig liv og glade dage herhjemme

Her hjemme går alt også godt - Margrethe og Ruth putter, prutter og plager - helt som vanligt! :smiley:

Her har vi det også fint… flytter i hus om en uge… håber du hjælper med at flytte:-P.

øv med din com

ehm jo …
Jeg er blevet stormet med pb’er i de sidste 3 dage (bare fordi jeg “kom til” at lægge nogle nye mitzerbilleder herind) :tihi:

jeg klager ikke :slight_smile:

var det ikke bare noget du bare SKULLE vide?? - jo det er jeg sikker på :smiley:
ej nu skal jeg nok lade være med overbelaste din stakkels syge computer!

:):):):):slight_smile:

Tak, fordi I deler med mig - det trænger jeg til… er sikkert gået glip af en masse sjov, ballade, fødselsdage, nye killinger og andre dejlige ting :

Så til jer alle, der har fået nye misser eller haft fødselsdag :

:hjerte:

Et stort men forsinket tillykke…

Smid gerne billeder ind, for én tråd (denne her) - den er lige til at overskue… min skærm bølger, og det tager oceaner af tid at læse en tråd igennem :S :høhø: :surrender1: :venter:

:sos::sos::sos::sos:

PS : Jeg kan desværre heller ikke takke, være enig - eller blive i rigtig godt humør… :sorry:

Jamen Tut…du må da have en krisepsykolog koblet på dig.

Her er ikke så meget nyt at fortælle…jow jeg har mærket liv idag i maven på “Kenneth” - og hun påstår at der er en Vupti Pede og en Vakse Viggo derinde…hjæææælp. ( Godt hun ikke selv skal bestemme navne )

PS : Jeg kan desværre heller ikke takke, være enig - eller blive i rigtig godt humør… :sorry:[/QUOTE]
Det kan ingen af os…funktionen er koblet fra pga den giver laaaaaangsomt forum.

:):slight_smile:

Nååårh… tak for det… de knapper savner jeg… og med den Pc jeg lever med lige pt - så er laaaaangsomt da det mindste problem… :høhø:

Åh Tut…jeg føler sådan med dig :trøste:

Jeg håber at du snart får liv i maskineriet igen :tihi:

Her er der ikke sket noget særligt :slight_smile:

ja, tut du er hægtet lidt af lige nu, MEN som fru tonya har sagt til dig er det nogle drivere der mgl at blive installeret, så er du oppe at kører igen.

Tut, hvis du vil vide alt hvad der sker herinde så må du altså læse trådene. Du kan ikke forlange at alle dobbeltposter deres indlæg fordi du kun kan læse i denne tråd :slight_smile:

Få nu den skide mulvarp op af lommen og få købt en ny putter, en ruth og en trådløs mus :venter:

:wehu: :ok: :wehu:

Jæpper…alt er skrevet ned… og sidder og prøver at bestille en ny - men når jeg vil gå til kassen, vil de ingen penge have ??

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

[QUOTE=Tante Tut;690446]:wehu: :ok: :wehu:

Jæpper…alt er skrevet ned… og sidder og prøver at bestille en ny - men når jeg vil gå til kassen, vil de ingen penge have ??

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:[/QUOTE]

Drivers koster ikke noget, find dem på hjemmesiden for din computer. Resten er plat og er udelukkende firmaer der udnytter mennesker som dig :slight_smile:

En driver er ikke noget der koster penge. Så det er nok derfor du ikke kan betale den. Den skal bare downloades og installeres…

ja driverne er gratis, men det er nu ikke dem tut er ved at bestille.

:gruble::gruble::gruble:

Hvis det var så enkelt, er jeg sikker på at min hjælper havde gjort det via fjernstyring… :ok:

Det eneste jeg ved om min Pc er, at det er en Packard Bell - den har vist ikke noget nummer ?? :ups:

[QUOTE=Tante Tut;690446]:wehu: :ok: :wehu:

Jæpper…alt er skrevet ned… og sidder og prøver at bestille en ny - men når jeg vil gå til kassen, vil de ingen penge have ??

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:[/QUOTE]
Koster gratis…fin pris :0)))

:inlove::inlove::inlove:

Nemlig…Tut er ved at bestille en bærbar, en Ruth og en haleløs mus…

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu: