Tut er hægtet af

Tut, hvis du er ved at købe ny putter, så send dine detaljer til fru Tonya hvis du stoler på hende. Altså kort nummer, udløbs dato og de tre cifre samt din email adresse, post adresse og fulde navn.

Så kan hun købe for dig og sørge for at du modtager det som i er enig om :slight_smile:

Nemlig…Tut er ved at bestille en bærbar, en Ruth og en haleløs mus…

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:[/QUOTE]

Hvilket mærke:? :slight_smile:

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Ja, det er lige MIN pris… har lige smidt en bærbar og en Ruth i kurven - men når jeg skal til at betale bliver jeg hægtet af… :høhø::høhø:

Kører i fejlsikret tilstand - måske derfor evnerne er begrænsede… :):cool::cool2:

:rock::rock::rock::rock:

En retig-retig god Toshiba, som jeg er blevet anbefalet… :inlove:

[QUOTE=birtheras;690480]Tut, hvis du er ved at købe ny putter, så send dine detaljer til fru Tonya hvis du stoler på hende. Altså kort nummer, udløbs dato og de tre cifre samt din email adresse, post adresse og fulde navn.

Så kan hun købe for dig og sørge for at du modtager det som i er enig om :)[/QUOTE]

:inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

Stoler 5 millioner % på Tonya, vi er nærmest søstre nu efter tiiiiimer i telefonen… :hjerte:

Men det haster nu ikke mere, end det jager - jeg kan bare gå op i butikken i morgen hvis det ikke lykkes i dag.

Els en rigtig super-god idé, tak :):slight_smile:

Uh lyder godt:)

Jeg har også lige fået ny computer:)
En mac book air:D den er bare uundværlig! (Pernille har også fået en)
Og nej da vi er ikke forkælede:tihi:

om ikke andet må du ned i el-elefanten imorgen og så bare bestille den der.

vi kom til at tænke på at når du er færdig med at nette den, så prøv at tage dit netværkskabel ud af din puter og genstart den uden kablet sidder i, det er ihvertfald en måde hvorpå der kan tjekkes om det er dit netværkskort der driller, hvilket vi jo har lidt på fornemmelsen

[QUOTE=Johnny;690496]om ikke andet må du ned i el-elefanten imorgen og så bare bestille den der.

vi kom til at tænke på at når du er færdig med at nette den, så prøv at tage dit netværkskabel ud af din puter og genstart den uden kablet sidder i, det er ihvertfald en måde hvorpå der kan tjekkes om det er dit netværkskort der driller, hvilket vi jo har lidt på fornemmelsen[/QUOTE]

Ja, eller også kan man ikke bestille vare når putteren er i sikker mode hvilket lyder logisk i mine øre :slight_smile:

[QUOTE=Johnny;690496]om ikke andet må du ned i el-elefanten imorgen og så bare bestille den der.

vi kom til at tænke på at når du er færdig med at nette den, så prøv at tage dit netværkskabel ud af din puter og genstart den uden kablet sidder i, det er ihvertfald en måde hvorpå der kan tjekkes om det er dit netværkskort der driller, hvilket vi jo har lidt på fornemmelsen[/QUOTE]

:inlove::inlove::inlove:

Ja, jeg går glad og gerne derned igen…

:heya::heya:

Mener du, at det ikke bølger når jeg ikke er i nettet, eller wha ?? :høhø:

Ja, jeg går glad og gerne derned igen…

:heya::heya:

Mener du, at det ikke bølger når jeg ikke er i nettet, eller wha ?? :høhø:[/QUOTE]

det vides ikke, men da vi har dit netværkskort/netkabel mistænkt for at være lettere defekt kan det være årsagen til bølgerne, derfor kunne det være fiks hvis du afprøvede om det kunne være det.

Men altså kæreste tut, lad nu være med at rode for meget med det, du har jo en aftale med tonya imorgen hvor i helst gerne skulle kunne få puteren op at køre. hun vil helst ha du ikke bakser for meget rundt i det lige p.t. og forhåbentlig virker fjernstyringen imorgen igen

:ok::ok::ok::ok::ok::ok::ok:

DEAL !!!

Nu vil jeg gå ned til min nye ven… :hjerte::hjerte:

Tak for nu, Tut er hjernedød (INGEN KOMMENTARER, tak) :venter:

Sov godt, alle i dejlige mennesker :inlove:

nåja, her er lige en update på tuts puter, der er et eller andet seriøst galt med den, for den smider en af de nødvendige drivere ud hver gang der bliver installeret en ny driver. something is rotten in tuts pc. nu får den vistnok lov til at dø en stille død som pc-skrot, noget af hardvaren er ikke helt up to date, alt for få ram, en grafikkort af ældre dato og disse ting sat op mod hvad en ny puter koster, så kan det aldrig betale sig at skifte dele ud på den gamle

Æv, jeg har ellers et par fade (nej, ikke et par flade) pakket klar til Tut, og havde håbet at se hende imorgen - jeg lufter vuffe i Østre Anlæg omkr. kl 14 - men vil ikke slæbe dem med, hvis Tut er anderswo engagiert :slight_smile:

mon ikke hun overholder jeres aftale, det er ihvertfald ikke puteren der holder hende hjemme

…Min statinære er nu skilt ad og bliver i dag stedt til den evige hvile…Padderne har overtaget pladsen, hvor arbejdsbordet stod - og det fine gamle arbejdsbord er nu flyttet i køkkenet som spisebord…Misi og jeg har heldigvis ingen faste aftaler ;0)…og godt det samme…for i går da jeg bestilte min nye pc går jeg ud fra at jeg har modtaget en mail om, hvornår fragtmanden kommer…ganske så smart, når jeg ikke kan tjekke min mail… smiler

hvil i fred lille P.B puter, du har gjort det godt, selvom du har måtte slide og slæbe i tide og i utide, nu er du slidt i stykker og må vende snuden mod de evige cyber marker

Helt fint, vi finder ud af det en anden dag :slight_smile: