Tutsie - ups

Har fået Pb om jeg villle gemme min nye skønhed for jer og nej det var ikke hensigten, hun har da også været i mit album herinde siden hun flyttede ind.
Tutsi er på flere måder en smutter, hun er fra et ups kuld ved et hold opdrætter venner hvor hendes mor smuttede ud af løbegården og valgte naboens poly hankat.
Det blev til 4 killinger, hvor 3 var poly - altså med extra tæer på poten, Tutsie er dog “normal” på det punkt.

Vi var egentlig bare oppe til kaffe og hygge, men både jeg og Linea smeltede virkelig over den frække pige, så da vi fik tilbudt hende, sagde vi pænt ja tak, da jeg syntes hun var så dejlig og elsker bare sølv. Så lidt ups igen der ss

Så her er Tutsie - dagen efter hun flyttede ind. Boromir og Polly elsker hende, især Polly og hende kan rigtig lege tag fat.

MVH
Gitte

Hendes udtryk minder meget om min Bambina, men B’ernes mor var helt sikkert enten uægte NFO eller ihvertfald med ret meget NFO iblandet :wehuu:

Tutsie er en rigtig charmetrold -love

Nååå hun er da fin :wehuu:

Takker, hun er nemlig bare charmetrold, hun er blandet med NFO(mor) - men opfører sig mere som en siameser, hun er med over alt hvor jeg er og stor snakker dagen lang. :wehuu:

MVH
Gitte

Hun er da godt nok en lækker lille mis, og utrolig kær med de store øre :inlove:

Hvor er hun bare smuk.
Hilsen Lisbeth

Hvor ser hun da bare skøn ud :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Hun er da utrolig kær :inlove:

Hvor er hun smuk! Hun ser virkelig dejlig ud :slight_smile:

Wauw en skønherlighed…!!!

Teddy sidder og savler her ved siden af mig, jeg tror godt at han vil kæreste lidt med Tutsie… :slight_smile: